Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

(Har läst hela tråden)
    Tack TS du bekräftade just att rasism finns bland er persier också.   Flört

Det är lika SMYGRASISTISKT att hävda att du "säger bara sanningen".  Det är exakt så rasister/smygrasisterna säger oavsett nationalitet. "Jag säger ju bara sanningen".

Så vad ville du bevisa med din tråd. Att det finns rasister bland invandrarna med? I så fall har du lyckats bra.

Jag är kvinna, älskar att tänka logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • EnAnonumius
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 21:33:07 följande:
    Ja, men hon talar ju om vår sort hela tiden. Vad ger henne rätt att kategorisera folk???
    Äh klassikt bland rasister. Oavsett etnicitet på rasisten.
    Jag är kvinna, älskar att tänka logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • EnAnonumius
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 21:59:57 följande:
    Det finns olika folkslag, men jag har inte sagt att någon är bättre än en annan. Skulle jag sagt det vore jag rasist.

Som sagt det var därför jag skrev "oavsett etnicitet på rasisten". Etnicitet är ett annat ord för "folkslag".
  • EnAnonumius

Rent ärligt; den tunga överdrivna sminkningen man ser hos iranskor, brukar man hitta hos svenska knarkade kvinnor som skall tjäna pengar på gatprostitution till sitt knark. M.a.o Knarkluder sminkning.

(OBSEVERA jag gör en jämförelse, så jag säger INTE att TS är en hora eller knarkluder)

• EnAnonumius
    Ejder skrev 2013-01-11 23:50:10 följande:
    Det finns väl en bra anledning till det. Eftersom svenska kvinnor ser ut som stryk får svenska män gå till prostituerade för att stå ut med frun. TS är mycket vacker och det är en sådan fru vi män vill ha om vi svarar ärligt.  
    Jag klankade INTE ned på utseendet.. Jag klankade ned på sminkningen.
    Så du vill hellre ha en iranska som sminkar sig som ett knarkluder? Och att svenskor skall sminka sig som knarkluder för att du tycker det är snyggt?

Sedan sen när blev dina subjektiva smak något som gäller för alla män?

• EnAnonumius
    Svenskflicka skrev 2013-01-12 00:02:31 följande:
    För det första så är svenska kvinnor bland toppen av västvärldens skönhetsideal.
    För det andra så fungerar den svarta marknaden i Sverige precis som vilken annan som helst, dvs den kontrolleras av tillgång och efterfrågan. Vad säger då detta... Jo att svenska män inte har särskilt stort behov av prostituerade som i många andra länder. Host host... (Jo jag hostade, jag är allergisk mot skitsnack som du spottar ur dig). 
    Sedan så är det inte alla prostituerade kvinnor i Sverige som prostituerar sig för att få ihop till knark heller.  Det är få kvinnor som prostituerar sig för att få till knark. Där av namnet "knarkluder"
    Men du kankse går igång på knarkludderlooken och inte vågar stå för din subjektiva smak.
  • EnAnonumius
    Ejder skrev 2013-01-12 00:17:51 följande:
    Oj, ser att du är kvinna. Det förklarar saken. Kvinnor har alltid haft svårt för vackra kvinnor då de inser att alfahanarna kommer att välja dessa framför dem.
    Vadå?
    Som sagt.. Jag har aldrig rackat ned på hennes utseende.. Utan på hennes sminkning.

Vad är det som är så svårt för dig att fatta skillnaden mellan "utseende" och "sminkning" så att du måste ta ut din okunskap på omgivningen?

Eller gillar du att sitta och ljuga i största allmänhet för att du har svårt att förstå skillnaden mellan "sminkning" och "utseende" och har behov av att provocera?

Det kommer aldrig att bli sanning om att jag har problem med vackra kvinnor bara för att du upprepar den lögnen för att du har allvarliga problem mellan att skilja på "utseende" och "sminkning".

• EnAnonumius
    Snöviolen skrev 2013-01-12 00:23:41 följande:
    Ja det är sant att män tycker det är vackert med smink, men de tycker inte det är vackert med flera kg smink.
    Precis.

• EnAnonumius
    Ejder skrev 2013-01-12 00:39:52 följande:
    Nej, jag har ingen aning om hur du ser ut och har heller inte påstått att du inte är vacker. Jag bara s'ger att du inte kan veta vad din man tycker om sminkade tjejer bara för att han har sagt att han inte gillar det. Smink är skapat för att attrahera det manliga sinnet.
    Ja och DU det finns många olika sätt att sminka sig på med. Synd att du är för korkad till att fatta detta.
    Och alla män gillar inte samma typ av sminkning heller. Det verkar du ju för dum till att fatta med att det finns många olika sminklooker.

Bara för att man tycker en viss typ av sminkning är ful så betyder det inte att man är osminkad själv eller att man tycker kvinnan är ful. Det verkar ju du för dum till att fatta detta med.

• EnAnonumius
    Svenskflicka skrev 2013-01-12 01:13:14 följande:
    men förstår du inte ALLA män tänder inte på samma sak. 
    Jag vet vad min man attraheras av i sminkväg. Oavsett hur vacker en kvinna är så skulle han inte kunna attraheras av översminkning som den typen som TS har på sin profilbild.

Min man attraheras av en helt annan sminklook...
    Och jag vet exakt vilken med. Och jag vet exakt vilken typ av kvinnlig klädstil min man gillar med. 
    Min man är inte rädd för att sjunga ut om sådant hos mig.

Men vissa är för dumma till att fatta att det finns olika typer av sminklooker och att det finns män som vill ha en helt annan typ av sminklook än den "Ejdern" påstår att män gillar. 
    (Den sminkningen jag kallar för "knarkluder-looken")

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..