Inlägg från: Selma27 |Visa alla inlägg
  • Selma27

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-10 21:07:36 följande:
    Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 
    snarare inte smygraister utan jätemånga elakingar och psykotiska kärringar,dvs. folket tycker om att mobba dem som är sårbara, till ex. trakassera och förnedra gravida kvinnor eller senare du ska se hur sådana psykopater och neurotiker(med andra ord, olika slags psyksjuka som inte får  plats på psyksjukhuset&fängelse)  hur de ska trakassera din bäbis, skrämma,förnedra,hota. Upp tills barnen blir 10 år ungefär.Men sen när ttonåringar går ensmma, då sådana psykopater tar sig på tonåringar på samma sätt.Däför det är bäst att inte gå runt ensam när man är gravid. "Svernska" kvinnor vet om det och brukar gå tilllsammans med män eller med 2 väninnor.Inte gå ut ensam när du blir mamma. Du ska smaka sen på brottsliga barnhatande grannarna och socialen sen... det vet alla ensamma mammor om.Bästa utveg det är att hitta någon man som ska skydda eller besöka dig ofta. Så att idioter ska bli rädda att gå till anfall. Psykåatienter, misbrukaren och brottslingar går ju fria runt i sverige.
  • Selma27
    Persisk skrev 2013-01-10 21:07:36 följande:
    Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 
    vad som gäller dina otrevliga uttalanden till din väninna"(om hon skulle ha varit riktig väninna, du skulle inte ha talat till henne på detta sättet),om att hon är "billig" oh näästan "hora", det var inte trevligt sagt av dig och det r normalt att hon inte vill veta av dig, så hon kränkte dig så mkt hon kunde också.Jag tror inte att det har med "rasism" att göra. Ni är inte väninnor helt enkelt.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..