Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-12 13:21:40 följande:

Min man är den typen av kille som inte festar eller festat så mycket , inte låg runt osv. han pluggade hela tiden och är Högskoleutbildad nu, han har ju självklart haft tjejer men det var för länge sen nu är vi gifta och älskar varandra och lever ett bra liv med fokus på oss själv samt barnet som kommer . Vi pratar alldrig om vårt förflutna liv, det är nu som det gäller och man ska släppa det förflutna och leva i verkligheten.

Intressant. En tråd som handlar om smygrasism, men som kommer att handla om sexualmoral.

Du får göra som du vill, så länge jag får göra som jag vill. Om du tycker att det är negativt att ha sex med många, gör inte det, men försök inte racka ned på mig för att jag tycker annorlunda.

Och du, det har inget med folkslag att göra om man ligger med många eller inte. Finns många svenskar som håller på sig, och många persiskor (och perser, vet inte varför könet på den som har mycket sex är så relevant för dig) som knullar runt. En del gillar sex, andra gillar det inte. No big deal.     
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx

Thomas66 skrev 2013-01-12 13:34:16 följande:

Klart att det handlar om det, kan tycka att hon har en dock lite fördomsfull poäng. Har jag kännt Syrianer i ca 20år många tycker ju som Ts med.Dom har dom ändrat sitt tänk lite, givettvis på grund att att dom iaf här har beblandat sig med sk Svenskar.Klart att det beror på hur man säger saker, men vi själva får ju inte säga flaska.Tycker jag att det är ett krav att man blir bra på svenska ( iaf för barnens skull )är jag direkt rasist.Sedan bryr iof inte jag mig om det, tycker bara att det är lite illa när svenskar har blivit kuvade och knappt vågar prata

Icke desto mindre pratar ni konstant, hela tiden om det där som man inte får säga. Märkligt, måste jag säga, att det i så fall är så förbjudet?

• Dorian Ertymexx
    Jättekul skrev 2013-01-12 13:39:13 följande:
    Ja, som svensk har jag faktiskt problem med dig. 
    Sen har jag problem med att du nu skriver "som många av era tjejer har" istället för som tidigare "alla" .

Hur ska du ha det egentligen? Du ändrar din story inte bara här utan om hur många pojkvänner och KK du har haft.

Jag trodde det var en klyscha när någon skrev, att Iranier de ändrar sig vartefter som. Det verkar som om den personen hade rätt. 

Är SD iranier alltså? Flört
  • Dorian Ertymexx
    Persisk skrev 2013-01-12 13:54:08 följande:
    HAHAHAHA skulle aldrig låta mitt barn bli så, eller ligga runt, mitt barn ska uppfostras bra. Dvs inte uppfostras som Svenskar och bli sexuellt aktiva från 12 års åldern. Och don't worry om mig eller mitt barn Flört

Tyvärr bestämmer du inte hur ditt barn blir. Eller lyckligtvis, kanske man ska säga.
  • Dorian Ertymexx
    Persisk skrev 2013-01-12 14:02:14 följande:
    Jag förklara att jag inte hade min egna bild för jag vill inte att folk ska veta vem jag är, vad vet jag kanske någon som känner mig skulle sett mig här med dessa åsikter som många blivit upprörda över. vill absolut inte ha problem eller fysiskt problem av nåt slag för att jag är Gravid. Bilden jag tog var från en Persisk tjej, men det spelar ingen roll, huvudsaken är ju fokus på ämnet samt topic vilket är som svenskar som är smyg rasister och Svenska tjejers beteenden. 

Inte bara svenskar, tydligen...
  • Dorian Ertymexx
    Lisa 590 skrev 2013-01-12 14:04:21 följande:
    Nej, men vad  anspelar du nu på?

Egentligen känner jag ju i och för sig till den här uppfattningen som regerar i flera invandrargrupper.

Till Er svenskar från en invandrare (jag) : många bekymrar sig över "sin" och andra svenskars rasism.
    Kanske är ni då omedvetna om "svenskhatet" som existerar  bland invandrare - föraktet  och bristen  på respekt.

Jag slutade  umgås med mina landsmän eftersom jag fann det så pinsamt med  pratet om hur "svenskar är" - d.v.s sämre i allt än finnar.

Naturligvis förekommer det inte  hos alla: de som valt  integrationen, inte bor i speciella bostadsområden, inte  måste få tala enbart sitt eget språk, talar inte på det viset.
    Själv har jag det bra i Sverige, triv med mitt blandade liv.

Tack för att du poängterar det. Många "invandringskritiker" tror att det bara är "arabmuslimer" som kan gäcka med svenskar, och att våra "brödrafolk" är såååååååååå rara och fina. Heh...
  • Dorian Ertymexx
    Wittra skrev 2013-01-12 14:05:43 följande:
    Äh sluta nu alla. ts är ju såklart nån tönt som bara provocerar. Leker en liten miss know-it-all och slänger ur massa skit hon ändå inte fattar.

Tror jag också.
  • Dorian Ertymexx
    EnAnonumius skrev 2013-01-12 14:17:42 följande:
    Uppenbarligen har DU problem med många SVENSKA KVINNOR och att de gillar att ha sex.
    Sedan så sitter du och surar på FL över varför "så många SVENSKA KVINNOR" tar illa vid sig över att man "talar om sanningen" för dem.
    Samtidigt som du blir förbannad och tjura som en barnunge när man säger "sanningen om persiska kvinnor".

Man kan ju undra varför det är så jäkla viktigt för dig med att anmärka på ett kön på ett beteende som förekommer hos båda könen i samma höga utsträckning..

Kan du inte hantera att vi i Sverige INTE vill ha ett könsregerat samhälle så kankse du bör flytta till Iran i stället för att sitta och gnälla på svenska kvinnor. Det spelar ingen roll hur "mycket född" du är i Sverige. Iran och deras synsätt på män och kvinnor verkar ju ändå passa dig bättre.

Håller med om nästan allt. Inte ska hon behöva flytta till Iran dock, vi har mååååååååånga svenskar och svenskor som tänker precis som hon. Vi har åsiktsfrihet. Vilket iofs inkluderar vår frihet att tala om för henne att sluta trakassera folk som gillar sex, bara för att hon inte gör det.
  • Dorian Ertymexx
    Persisk skrev 2013-01-12 14:19:19 följande:
    Om du kränker oss så är det klart att du blir kränkt dubbelt tillbaka. Men du behöver inte vara orolig, vi kränker inte någon bara såhär.. om nån kränker oss så då är det klart att vi ''ger tillbaka'' det är ju det vanliga som alla gör. 

Så att proklamera att det är fel att gilla sex är inte att kränka, tycker du?
  • Dorian Ertymexx
    blissed skrev 2013-01-12 14:23:33 följande:
    Du verkar ju vara helt psykedelisk. Vad gör du ens i Sverige om du äcklar dig på svenska tjejers beteende?

Fast nu tar du la i. Det finns rätt många svenskar som har precis samma åsikt. Vart ska de flytta menar du?
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..