Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
Persisk skrev 2013-01-12 13:21:40 följande:
Min man är den typen av kille som inte festar eller festat så mycket , inte låg runt osv. han pluggade hela tiden och är Högskoleutbildad nu, han har ju självklart haft tjejer men det var för länge sen nu är vi gifta och älskar varandra och lever ett bra liv med fokus på oss själv samt barnet som kommer . Vi pratar alldrig om vårt förflutna liv, det är nu som det gäller och man ska släppa det förflutna och leva i verkligheten.
Intressant. En tråd som handlar om smygrasism, men som kommer att handla om sexualmoral.
Du får göra som du vill, så länge jag får göra som jag vill. Om du tycker att det är negativt att ha sex med många, gör inte det, men försök inte racka ned på mig för att jag tycker annorlunda.
Och du, det har inget med folkslag att göra om man ligger med många eller inte. Finns många svenskar som håller på sig, och många persiskor (och perser, vet inte varför könet på den som har mycket sex är så relevant för dig) som knullar runt. En del gillar sex, andra gillar det inte. No big deal.