Inlägg från: Åke Tråk |Visa alla inlägg
  • Åke Tråk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Tummen upp!!!

mammatillnovalie skrev 2013-01-12 19:48:30 följande:
    Alla svenskar som inte gillar dagens invandringspolitik är rasister. Det är pga sånna som dig som man får fördomar. Skulle en invandrare börja kalla MIG slampa eller dylikt hade jag nog också bett denne åka hem. Vad har du här och göra om du ska klanka ner på oss? Hur fan lever MÅNGA invandrare (vet inte riktigt vilken religion detta tillhör) där ni blir bortgifta mot er vilja, har ihjäl era egna barn/syskon/släktingar pga att man anser att denne har träffat "fel" kille/tjej. Ta seden dit man kommer, brukar man säga! Men inte invandrarna inte. Hur skulle det bli om vi svenskar flyttade till ert hemland och började kalla er slampor? Just det. Tycker inte du har att göra med vilken din väninna ligger med så länge hon inte far illa eller BER om din åsikt ang hennes sexliv. Hon var väl en bra vän eftersom ni tydligen varit vänner i 4 år?! Det är väl vänskapen man bryr sig om, inte hennes livsstil (om inte droger eller dylikt är involverad) Fy skäms på dig gosse!

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..