Inlägg från: blissed |Visa alla inlägg
  • blissed

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Du verkar ju vara helt psykedelisk. Vad gör du ens i Sverige om du äcklar dig på svenska tjejers beteende?

• blissed
    hansine skrev 2013-01-12 14:43:10 följande:
    Vilka vi?
    Vilk dom?
    Hur då anpassa "oss" till "dom"?
    Sverige är så jävla fega så man är rädd för att vara rasist i detta landet, sjunger man nationalsång=rasist , svenska flaggan vid dörren=rasist, säga negerboll=rasist
  • blissed
    Persisk skrev 2013-01-12 14:46:11 följande:
    Konstigt att du tycker så, kan du nämna mig ställen där jag skrivit fel samt gjort stavfel? En annan kvinna här som gjorde inlägg igår skrev ju att jag är perfekt i skrift i svenska så hon trodde att jag är född här vilket jag är .
    Varför i brist på motargument komma med en sådan kommentar och klaga på min svenska vilket INGEN annan har gjort i tråden?  Du är inte från sthlm va? För då skulle du vetat att Kista är en ''bättre'' förort jämfört med husby, tensta, rinkeby osv det får knappas att jämföra dessa.
    Kista är ett äckligt område och är ofta förknippat med ghetto och socialfall, många i detta område går även på socialbidrag, känns som att du är en av dom. Med de tankar och åsikter du har och värderingar om alla svenska tjejer har du väl knappast ett jobb.
  • blissed

En annan grej som TS inte tagit upp .. en vanlig grej för svenska är att vara allmänt äckliga?! Klä sig fult, ha fult hår med kort hipster lugg, gå runt i polarn och pyret samt odd molly kläder, halvtjocka, trista, vågar inte säga va ni tycker, konflikträdda men nu sitter ni bakom datorn då vågar ni minsann.. patetiskt

• blissed
    Errol Flynn skrev 2013-01-12 14:54:20 följande:
    Jag sätter inte min fot i Kista C tex. Herregud vilket förfall. Gå på bio där = otänkbart.
    Nej Kista är verkligen ett riktigt sunkigt ställe, mycket droger och förortsbarn som beter sig som apor härjar i Kista.
  • blissed
    Persisk skrev 2013-01-12 14:55:26 följande:
    Som sagt inget jämfört med dom värsta förorterna som inte ens jag sätter min fot i. Ser mycket Svenskar i Kista och runt Centrum området så finns ju alla kända ''märken'' företag och byggnader. Kista galleria är även en av Stockholms större, samt bättre och har bäst och längsta öppettider. KTH har nån byggnad i kista och det bor massor med utländska studenter (MÅNGA iranska studenter)
    Att du hänger på kista galleria säger en hel del, bara en massa soc-fall som inte har ngt bättre för sig att göra på dagarna, även mycket pundare och alkoholister som hänger där inne.
  • blissed

SD fick min röst i förra valet och kommer få det igen kort och gott sagt så finns det inte mer plats för invandrare när hälften av dom går arbetslösa och knappt kan prata språket sen tycker jag det är så jävla VIDRIGT att det byggs moskéer lite här och var i landet, vi är väl fan inga apor eller som ska behöva ha islam som en av landets stora religioner. Det sjukaste jag läst är nog koranen

• blissed
    blissed skrev 2013-01-12 15:11:49 följande:
    SD fick min röst i förra valet och kommer få det igen kort och gott sagt så finns det inte mer plats för invandrare när hälften av dom går arbetslösa och knappt kan prata språket sen tycker jag det är så jävla VIDRIGT att det byggs moskéer lite här och var i landet, vi är väl fan inga apor eller som ska behöva ha islam som en av landets stora religioner. Det sjukaste jag läst är nog koranen
    eller TS åsikter
  • blissed
    Servilia skrev 2013-01-12 15:12:34 följande:

Haha!

Jo, inget är ju svart eller vitt. Jag brukar inte kolla på andra kvinnor, av naturliga skäl, men jag har hört många män säga att svenska kvinnor missköter sitt utseende. Jag tror att feminismen är en stor bov i dramat här. Kort hår och långbyxor är t.ex. sällan attraktivt på en kvinna. (Jo det kan vara det på en jättesöt, slank tonårstjej som skulle klä i allting, men inte på den genomsnittliga, halvgamla, halvtjocka kvinnan.)

Jag tror också att vi skulle vinna på att klä oss mer feminint, använda lite make-up när vi är ute, tona håret eller göra slingor om det är en sådan där vanlig råttfärg, o.s.v.. Samttidigt som jag tycker att det är befriande att vi inte MÅSTE göra det jämt. Att jag FÅR springa till affären i mysbyxor och slarvig hårknut, om jag upptäcker att jag inte har något fett att steka i... 
    Ja precis, man måste veta när rätt tillfälle kommer. Tänk vad bara lire slingor/hårfärg skulle göra på dom flesta eller att byta ut pösiga slappa jeans och tröjor på folk...
  • blissed
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-12 15:18:40 följande:

Fast nu tar du la i. Det finns rätt många svenskar som har precis samma åsikt. Vart ska de flytta menar du?
    finns det många svenskar som tycker att alla svenska tjejer är horor? då vet jag inte från vilken del av sverige du kommer ifrån, men i TS fall kan hon flytta tillbaka till Iran som hon dyrkar så mycket. Tycker man inte om befolkningen skall man kanske inte bry sig om om att bo här. Eller tycker du att vi skall ta in mer invandrare som delar TS åsikt och som kan våldta sveriges tjejer?
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..