Inlägg från: nagellack |Visa alla inlägg
  • nagellack

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Haha TS sluta förlöjliga dig. Det är inte alls vi som försöker se ut som er utan det är NI som drömmer om vårt utseende. Mellanöstern folk i allmänet och iranier i synnerhet lider av en extrem mindervärdekomplex och är så jävla bestatta av att oprera näsan från häxnäsa till en fin liten Skandinavisk näsa. VÅRA näsor är IDEALEN i era länder. För att inte snacka om blåa linser,orange hår(misslyckad blondering) , smink och era killar som hela tiden springer efter svenska tjejer. Tycker synd om er :( och har full förståeslse för din ilska och avundsjuka.

• nagellack
    bacardii skrev 2013-01-11 22:58:58 följande:
    Ja men iranska kurderna räknas som Iranier för de härstammar från Iran och de eupplever ingen diskriminering vad jag förstått och sett (har iranska kurd- vänner) Men du nämde Irakiska kurder och ja de upplever rasism för de räknas inte som Iranier utan de är utlänningar. Likaså afghaner, de sticker ju ut med deras asiatiska utseende. Tycker synd om dom. I Iran så är de bara Iranierna (Perser, iranska kurder, azerier och diverse iranska folkslag) som har det bra. Inte ens Iranska-araberna låter dom vara, de diskrimineras dagligen. 

Mellanöstern folk är bland världens mest intolernta . Kolla bara på nyheterna hur de bombar varandra de hatar till och med sig själva.I förenade arab emiraten afrikaner,asiater, indier och pakistaner slavar. Iranier har däremot väldigt svårt för att få visum till Dubai och de diskrimernars jämt. Rasism på högsta nivån.
  • nagellack
    blissed skrev 2013-01-12 15:11:49 följande:
    SD fick min röst i förra valet och kommer få det igen kort och gott sagt så finns det inte mer plats för invandrare när hälften av dom går arbetslösa och knappt kan prata språket sen tycker jag det är så jävla VIDRIGT att det byggs moskéer lite här och var i landet, vi är väl fan inga apor eller som ska behöva ha islam som en av landets stora religioner. Det sjukaste jag läst är nog koranen

Kunde inte sagt det bättre själv
  • nagellack
    Rushmore skrev 2013-01-12 16:49:02 följande:
    Jag talar inte bara om synen på just sexualitet utan även andra saker. Jo, jag vet att det finns feminister även i Saudi, men livsstilen jag som kvinna skulle behöva leva under där (täcka hela mig, inte få köra bil, inte få gå ut utan manlig eskort, inte få vistas överallt) är så fruktansvärt långt från hur jag någonsin skulle kunna tänka mig att leva att jag absolut inte skulle kunna reflektera över att flytta dit. Det är ofattbart varför så  många utländska medborgare väljer att komma hit när de inte har minsta vilja att acceptera eller leva i vårt samhälle. De skulle förmodligen trivas bättre i Saudiarabien.  

Saudi arabien är för varmt för dom och de har inte lika generösa bidragssytem som vi har
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..