Inlägg från: Cadencee |Visa alla inlägg
  • Cadencee

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

hmm, jag förlorade oskulden när jag var 16 (nästan 17) år. Är fortfarande ihop med samma kille, vi bor ihop och väntar vårt första barn. Mina 4 närmaste vänner var i ungefär samma ålder 16-17 när de förlorade oskulden. 2 av dem har haft sex med EN kille utöver detta och bor nu ihop med "kille nr 2". De andra tre bor ihop och är förlovade med sina "första" och 1 av dessa väntar även barn.

Så hur du resonerar kring att MÅNGA svenska tjejer är lössläppta, ingen självrespekt (vad det nu kommer in i bilden någonstans) är för mig svårt att förstå. Jag har ju själv lika många exempel som du på att sexdebuten sker senare!

Sen att din kompis  var rasistisk tycker jag väl inte. Du kränkte henne först och jag förstår att hon blev arg. Du har INGET med hennes sexliv att göra. Om hon så hoppade i säng med 5 killar om dagen så har INTE du med det att göra eftersom det är hennes PRIVATLIV, du sa ju själv att vi inte hade med ditt PRIVATLIV att göra ;)

• Cadencee
    Persisk skrev 2013-01-12 12:05:44 följande:
    *Ville absolut inte ha nåt fysiskt problem om nu jag skulle haft min riktiga bild ska det stå, vill inte bli igenkänd här för jag visste att tråden skulle bli nåt stort och då fanns risken om att nån kunde känna igen mig. Är gravid och 19år, att jag har bild på en annan persisk tjej innebär inte att tråden är fake och att det inte finns "korkade" persiska tjejer som nån skev , är att säga sanningen så svårt för er?alla vet hur svenska tjejer är och hur lätta och billiga de beter sig, inte alla men många . Jag har haft erfarenhet och senaste gången nu nyligen vilket var anledningen till att jag starta tråden och undra /undrar varför ni är smygrasister . Och det spelar ingen roll att jag tagit bilden från en annan persisk tjej , fokusera er på ämnet och inte på bilden.
    hur kan du säga sanningen när det inte ÄR sanningen? det är ju flera stycken som säger att de har erfarenhet av att det INTE är så :S förstår inte varför du inte verkar läsa det folk skriver?
  • Cadencee
    Persisk skrev 2013-01-12 12:12:08 följande:
    När ska ni börja inse att jag inte menar att ALLA svensks tjejer är så, har ju påpekat och skrivit det många gånger , "inte alla men många av er". men det är ju ni själva som förstört ert egna rykte sen sitter ni och säger saker om oss persiska tjejer vilket visar att ni vill ignorera och förneka er själv och väljer att prata om persiska tjejer , tråden handla ju om svenskar och inte iranier . Jag har upplevt mycket med er, tyvärr mycket negativt, senaste gången med min FD kompis förra veckan blev rasist helt plötsligt , synd men sant.
    du skriver MÅNGA utav er svenskar. Men det ÄR INTE så ;P vi är flera som kommit med egna erfarenheter om att det du säger inte stämmer så det är inte alls MÅNGA av oss även om det finns en del men det är en helt annat femma!
  • Cadencee
    Persisk skrev 2013-01-12 12:17:44 följande:

vad tror du kommer hända ? Hon bor inte ens i Sverige, tror Heller inte hon kommer svara dig då hon har typ 20000följare på twitter. Kan ta bort bilden när jag sitter vid datorn. Som sagt ämnet är inte om bilden utan om svenskar som är rasister samt svenska tjejers beteenden .
    varför är svenska tjejers beteende fel då? Varför ska andra lägga sig i vad man väljer att göra med sitt privatliv?
  • Cadencee
    Persisk skrev 2013-01-12 12:40:11 följande:

innan jag gifte mig så hade jag 2 förhållanden samt en enda "sexkompis" och honom träffa jag när jag var singel så totalt 3 olika har jag haft sex med innan jag gifte mig, DET ÄR INGET jämfört med billiga svenska tjejer som har legat med tusentals samt öppnar upp låren för vem som helst ! Och jag jag vet svenka tjejer som förlora oskulden i 12(!) års åldern , väldigt typiskt er som sagt :)
    Det är inte alls "väldigt typiskt oss" när ska du fatta det? Bara för att man vill ha sex ofta och väljer att ha det med tusentals som du själv säger så är faktiskt inte sex till bara för att avla fram barn. Om du inte visste det så har man det (hoppas jag ;)) för att man tycker om det och  blir det då med flera så låt det vara så. Du har inte med det att göra och att bli av med oskulden vid 12 är VÄLDIGT ovanligt även här. vid 14 år okej, kanske inte helt ovanligt men inte 12!
  • Cadencee
    Persisk skrev 2013-01-12 13:00:01 följande:
    [quote=68332700][quote-nick]Jättekul skrev 2013-01-12 12:47:37 följande:[/quote-nick]Roligt att du förändrar din story hela tiden och förminskar antalet pojkvänner och "andra relationer" som är rena KK-relationerna då antar jag.

Så du har alltså haft en KK och två pojkvänner under ca 1 år. Du hade sexdebuten när du var 16 år och några månader. Du gifte dig när du var 18. Du måste ha träffat din blivande man innan 18 år. Så allt detta har skett under drygt ett år. Ganska omfattande och slampigt egentligen.

Om det är så att tjejer har blivit av med oskulden när de är 12 år så hoppas jag att någon vuxen har tagit sitt ansvar och anmält detta till polis och socialtjänst då det enligt lag är förbjudet att ha sex med barn i vårt land.

[/ nej under 2 år! Jag blir 20 i juni. Men jag har ingen skyldighet alls att sitta här och prata om mitt tidigare sexliv samt hur många jag legat med vilket jag sa är 3 olika killar innan jag gifte mig och 2 av dessa var mina pojkvännen , den ena bara KK. Förlora min oskuld vid 16 års åldern.
    varför bryr du dig då om hur "vi svenskor" är lössläppta mm? Det är ju VÅRT sexliv, eller har jag missuppfattat ngt?
  • Cadencee
    Persisk skrev 2013-01-12 13:21:40 följande:

Min man är den typen av kille som inte festar eller festat så mycket , inte låg runt osv. han pluggade hela tiden och är Högskoleutbildad nu, han har ju självklart haft tjejer men det var för länge sen nu är vi gifta och älskar varandra och lever ett bra liv med fokus på oss själv samt barnet som kommer . Vi pratar alldrig om vårt förflutna liv, det är nu som det gäller och man ska släppa det förflutna och leva i verkligheten.
    GÖR det då???
  • Cadencee
    blissed skrev 2013-01-12 14:46:32 följande:
    Sverige är så jävla fega så man är rädd för att vara rasist i detta landet, sjunger man nationalsång=rasist , svenska flaggan vid dörren=rasist, säga negerboll=rasist
    håller faktiskt med dig där. det är hemskt hur det har blivit. nu är jag "bara" 20 år men det du nämner i denna kommentar var normalt för mig fram till det att jag började högstadiet tror jag, då blev det andra tongångar. En tjej (svensk) blev hemskickad från skolan för att hon vägrade ta av sig sin hoodtröja som var rosa och som det stog sverige på. Skolan påstod att det var rasistiskt att ha en sådant tröja men hade det stått finland, danmark, iran, spanien så hade det inte varit något problem. :S
  • Cadencee
    blissed skrev 2013-01-12 15:40:28 följande:
    Att man bygger moskéer i detta land är att vara stolt svensk eller? Det är ju en kränkning och förtryckning av vad orden STOLT SVENSK är.
    varför skulle man inte kunna bygga moskéer? så länge det inte sker typ böneutrop på ett annat språk tycker jag såna byggnader borde få finnas. likadant som det finns katolska kyrkor och sånt :)
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..