Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
hmm, jag förlorade oskulden när jag var 16 (nästan 17) år. Är fortfarande ihop med samma kille, vi bor ihop och väntar vårt första barn. Mina 4 närmaste vänner var i ungefär samma ålder 16-17 när de förlorade oskulden. 2 av dem har haft sex med EN kille utöver detta och bor nu ihop med "kille nr 2". De andra tre bor ihop och är förlovade med sina "första" och 1 av dessa väntar även barn.
Så hur du resonerar kring att MÅNGA svenska tjejer är lössläppta, ingen självrespekt (vad det nu kommer in i bilden någonstans) är för mig svårt att förstå. Jag har ju själv lika många exempel som du på att sexdebuten sker senare!
Sen att din kompis var rasistisk tycker jag väl inte. Du kränkte henne först och jag förstår att hon blev arg. Du har INGET med hennes sexliv att göra. Om hon så hoppade i säng med 5 killar om dagen så har INTE du med det att göra eftersom det är hennes PRIVATLIV, du sa ju själv att vi inte hade med ditt PRIVATLIV att göra ;)