Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-12 12:40:11 följande:

innan jag gifte mig så hade jag 2 förhållanden samt en enda "sexkompis" och honom träffa jag när jag var singel så totalt 3 olika har jag haft sex med innan jag gifte mig, DET ÄR INGET jämfört med billiga svenska tjejer som har legat med tusentals samt öppnar upp låren för vem som helst ! Och jag jag vet svenka tjejer som förlora oskulden i 12(!) års åldern , väldigt typiskt er som sagt :)
    Men alltså vad du generaliserar. Jag känner en tjej som blev av med sin anala oskuld när hon var tolv, det betyder inte att jag går runt och tror att alla tjejer gillar den i röven mer än i muffen.
  • Feltryck01
    Zizzy Zimsson skrev 2013-01-12 12:44:03 följande:
    Nu tror jag iofs du trollar... 
    Hahah samma här Skrattande 
  • Feltryck01
    Persisk skrev 2013-01-12 13:11:53 följande:

varför skulle jag flytta tillbaka till Iran ? Har du problem med mig eller? Jag bor i Sverige och räknas som svensk medborgare men jag är inte ernisk svensk , ända sammanhanget jag räknas som svensk är nationalitet och medborgarskap av den enkla anledningen Att jag bor här. jag är stolt Pers. Jag har inget emot Svenskar, gillar bara inte de beteendet som många av era tjejer har , det sa jag flera gånger att jag inte har problem med er, sanningen om viss av er tjejer vet alla och måste komma fram även om ni förnekar
    Men darling, vi är mycket väl medvetna om att vissa damer släpper loss lite för lätt och använder sex som bekräftelse pga deras dåliga självförtroende. Vi vet! Därför gör du det knappast det bättre genom att komma med glåpord. Obestämd

Men är väldigt glad över att du äntligen börjat inse att det inte är ALLA som knullar runt, vilket du sa tidigare. Jag är väldigt nyfiken på hur du ser på män som har sex tidigt/ofta med olika partners och hur din mans sexliv såg ut innan dig.
  • Feltryck01
    Persisk skrev 2013-01-12 13:54:08 följande:
    HAHAHAHA skulle aldrig låta mitt barn bli så, eller ligga runt, mitt barn ska uppfostras bra. Dvs inte uppfostras som Svenskar och bli sexuellt aktiva från 12 års åldern. Och don't worry om mig eller mitt barn Flört
    Hahaaaa! För tonåringar är så fantastiskt bra på att lyssna på sina föräldrar. Oskyldig
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..