Inlägg från: Modgun |Visa alla inlägg
  • Modgun

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-12 12:12:08 följande:
    När ska ni börja inse att jag inte menar att ALLA svensks tjejer är så, har ju påpekat och skrivit det många gånger , "inte alla men många av er". men det är ju ni själva som förstört ert egna rykte sen sitter ni och säger saker om oss persiska tjejer vilket visar att ni vill ignorera och förneka er själv och väljer att prata om persiska tjejer , tråden handla ju om svenskar och inte iranier . Jag har upplevt mycket med er, tyvärr mycket negativt, senaste gången med min FD kompis förra veckan blev rasist helt plötsligt , synd men sant.
    Måste vara jobbigt att vara rasist och vara så fördomsfull som du är.
    Tycker uppriktigt synd om stackare som faktiskt inte kan tänka längre än näsan räcker. 
  • Modgun
    Persisk skrev 2013-01-12 12:25:52 följande:
    Jag har alldrig sagt att jag var oskuld när jag gifte mig förra året , vart har ni fått det ifrån? Jag har haft pojkvänner tidigare samt andra relationer men inte ens i närheten så många Som mina svensks tjej kompisar haft, detta har jag sett med egna ögon alltså svenskars beteenden så jag har fått det bekräftad många gånger , sen om

Ni nu förnekar det så kan jag väl känna med er , det är pinsamt för er så självklart vill ni ignorera och förneka samt försöka måla upp svenska tjejer som fina och pryda medans det är exakt TVÄRTOM . HAHAHA!
    Och på vilket sätt är ditt beteende bättre än deras?
  • Modgun
    Persisk skrev 2013-01-12 12:28:51 följande:

Även om jag hade sexkontskter så var det samma kille jag träffa , jag träffa absolut inte olika killar varje kväll som svenskar gör, märker du inte skillnaden ? Jag höll mig till Sanna person , bytte inte partner och säng lika ofta som att byta underkläder som många av er svenskor gör
    Jag knullade aldrig runt. Hade jag en partner så höll jag mig till denne, dom tjejer jag umgicks med då var likadana.
  • Modgun
    JeanBillie skrev 2013-01-12 12:32:51 följande:
    Svenska kvinnor är mer sexuellt fria än kvinnor från en del andra länder, inte konstigt om Persisk kvinna då upplever svenska kvinnor som billiga. Det är bara logiskt att det är så, att inte se det är outbildat. 
    Tacka gudarna för det.

Blir man våldtagen i Sverige, så blir man liksom inte anmäld för otrohet. Vilket förekommer i en del andra länder.

• Modgun
    Persisk skrev 2013-01-12 12:34:09 följande:

jag förlora min oskuld vid 16 års åldern , 5 månader efter att jag fyllt 16. tro det eller inte , det är ditt problem :) jag har inget att dölja .
    HA! din slampa! lite väl tidigt va?
  • Modgun
    JeanBillie skrev 2013-01-12 12:38:04 följande:
    Okej, men om man håller sig till punkten, tycker inte det är rasistiskt bara för att hennes synvinkel och svenska kvinnors inte är likadana. 
    Men hon får uttrycka sig på ett sätt, som hade varit rasistiskt om en svensk hade gjort likadant?
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..