Inlägg från: Turkfästmön |Visa alla inlägg
  • Turkfästmön

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Jösses vilken jobbig TS.

Du är bara ute efter att provocera och inget annat, jag tror knappast att du är så dum som du försöker framställa dig.

• Turkfästmön
    Setter tjej skrev 2013-01-12 01:30:37 följande:
    Ok vet du jag tycker du ser ut som en bimbo på din profilbild. Horsminkad och tuttarna uppe vid halsen. Men du tar inte illa upp va? Jag är bara ärlig och säger vad jag tycker som en iranier.
    Måste faktiskt hålla med här.

Min man är Turk och när han tittar på din bild så tyckte han du såg billig ut och att du skämde ut dig inför andra Iranier. Du kan ju knappast kalla det rasism, eftersom vi bara är ärliga och min man till och med är Turk.

Som man bäddar får man ligga. Kanske nåt du skulle tänk på innan du hoppade på folk i din TS.
  • Turkfästmön
    Azhs skrev 2013-01-12 10:23:23 följande:
    Varför påstår du att kusingifte inte är så vanligt bland Iranier? Om du så gärna vill visa hur svenskar framstår och beter sig kan du väl öka på sanningshalten om ditt eget folkslag också.. Jag har under flera års tid varit gift med en iranier vilket var mitt livs största misstag!! Bodde i Göteborg som bokstavligen kryllar av Iranier och träffade dagligen på dessa färgstarka människor. Ska tala om för dig att värre folkslag blir vanksligt att finna, om så med ljus och lykta. Kusingifte är EXTREMT vanligt, då inte bara som jag själv bevittnat men också som alla dessa människor själva medger. MEN, det är bara en pytteliten del av er fruktansvärt omoraliska personlighet. NI ljuger på daglig basis, ALLA UTAV ER!!! Om allt och inget. Ni kämpar in i döden med att höja status och framstå som snyggare, rikare, smalare, mindre håriga etc etc. Det finns ingen som helst gräns på vad ni är kapabla till. Det värsta av allt är ju att ni inte ens tycker om och respekterar varandra, ALLA och då menar jag ALLA snackar sååå mycket skit bakom varandras ryggar, NI är falskare än falskast!!! Om en iranier ligger medvetslös på gatan och misshandlats svårt kan ni bara gå förbi och låtsas som inget. Ni skyddar inte varandra och bryr er bara om er själva, kanske en likhet med svenskar du kan ta med dig. Och sist men inte minst, all smink, oh herregud!! Om ni tror att ni ser bättre ut med ett års makeupförbrukning under ett enda tillfälle, ja då finns det egentligen inte så mycket mer att säga. Iranska tjejer/kvinnor ligger runt som bara den, både i Sverige och i Iran (Inte kanske bara i Teheran som alla påstår är deras hemstad) men i hela landet. Skillnaden då min vän är att ni inte genomför ett "vanligt" "normalt" samlag, utan ni tar den där bak istället!! Det problematiska med ditt folkslag är att ni genuint tror att ni är bättre än alla andra på denna jord. Sluta upp med det, inse era brister och bygg upp er inifrån till att bli bra människor istället!!
  • Turkfästmön
    Meh01 skrev 2013-01-12 11:05:43 följande:
    Ja. Skrattande Hon har i alla fall stulit bilden hon har som profilbild. Den tillhör en tjej i Kanada.
    haha det förklarade en hel del
  • Turkfästmön
    Persisk skrev 2013-01-12 12:05:44 följande:
    *Ville absolut inte ha nåt fysiskt problem om nu jag skulle haft min riktiga bild ska det stå, vill inte bli igenkänd här för jag visste att tråden skulle bli nåt stort och då fanns risken om att nån kunde känna igen mig. Är gravid och 19år, att jag har bild på en annan persisk tjej innebär inte att tråden är fake och att det inte finns "korkade" persiska tjejer som nån skev , är att säga sanningen så svårt för er?alla vet hur svenska tjejer är och hur lätta och billiga de beter sig, inte alla men många . Jag har haft erfarenhet och senaste gången nu nyligen vilket var anledningen till att jag starta tråden och undra /undrar varför ni är smygrasister . Och det spelar ingen roll att jag tagit bilden från en annan persisk tjej , fokusera er på ämnet och inte på bilden.
    Du är rasist mot svenskar!
  • Turkfästmön
    Meh01 skrev 2013-01-12 12:08:49 följande:
    Hahaha asgarv, har redan skickat meddelande till bruden på twitter. Hon blir säkert glad.
    bra!
  • Turkfästmön
    Jättekul skrev 2013-01-12 12:15:59 följande:
    TS är en sådan som förtrycker kvinnor. Till skillnad mot många kvinnor i mellanöstern som verkligen kämpar för att komma ur sina "bojor" så fortsätter TS att förtrycka så kvinnorna ska stanna kvar.
    Vara oskuld när man gifter sig! ha! Men inte oskuld i baken va, Eller hur TS? 
  • Turkfästmön
    Feltryck01 skrev 2013-01-12 12:37:43 följande:
    Att säga såsom du gör nu är som att säga att alla brassar har stor röv och alla från Afrika stor kuk, alla från USA är feta, alla kineser är korta men tekniska, alla norrmän är korkade, alla finnar dricker varje dag, fransmän är dryga och dricker vin och käkar baguette varje dag och har en basker på huvudet!.. Och alla från mellanöstern våldtar kvinnor. Same same but different eller?
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..