Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
ja alltså hon ljög ju inte för dig heller kan msn säga. Du är ju från mellanöstern och svarthårig antar jag?"dessutom kan jag säga till dig att Sverige inte alls är ett rasistiskt land. De flesta gånger en svensk tycker illa om en utlänning är då utlänningen har gjort sig förtjänt av det. Och jag är själv utlänning och vill du se rasister så åk ner till mitt land så får du se vad rasism är. Och gällande det där med att svenska tjejer är billiga och har sex med många. Haha säger jag bara... Svenska tjejer är medvetna om sin sexuella behov men de är dem som av mina vänner är dem som har fasta förhållande är ärliga och inte smyger. Till skillnad från mina vänner som är utlänningar och dem flesta från mellanöstern. Dem har haft fler killar än var jag har fingrar och tår, men enligt deras familjer och släkt är dem oskuldar tills dagen dem gifter sig. Skillanden här är också att dem alla håller sina förhållande hemliga. Blir till sist dumpade för killen vi ha det seriöst vilket det aldrig blir då det måste vara hemligt. I Sverige eller svenska kvinnor är ärliga. Om hur många dem har haft sex med då dem vet att en riktig man som älskar gör det för vem hon är inte hur många hon har haft mellan benen. Självrespekt sitter inte där utan att man står för den kvinnan man är och det man gjort