Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
Malin 310 skrev 2013-01-12 01:49:07 följande:
Hmm detta resonemang du har TS stör mig något så kopiöst! 1: ALLA svenska tjejer är INTE så detta bevisar bara hur mycket du vet om oss svenskar. Ta tillexempel mig jag vart av med oskulden när jag var 16 år INTE frivilligt jag är idag 26 år gammal och har 2 barn. Jag fick mitt första vid 21 års ålder och mitt andra vid 24 års ålder. Jag är gift sen 5 år tillbaka med pappan och vi ha vart ett par i snart 8 år. Innan pappan till mina barn har jag legat med 4 personer ja med andra ord matematiskt 5 personer om man räknar med den ofrivilliga på mina 26 år! 2: DU sitter och klankar på oss svenskar att vi ligger runt i tidig ålder HMMMM undrar vem som sitter nu som 19 år och är GRAVID! Räknas inte det som tidig ålder kanske?? Och jag tycker synd om dig om det blir ett tvångs giftermål på det.. Det kanske är dags att vakna upp och inse att du befinner dig i sverige nu. Sverige som tog emot dig och din släkt med öppna armar. Sverige där det inte finns krig och där du har mat på bordet. Tycker du ska vara tacksam istället för att klanka ner på svenskar! Vi svenskar bryr oss inte om era seder tillexempel så länge ni inte bryr er om våra och accepterar våra då accepterar vi era så enkelt är det och nu misstänker jag att du kommer kalla mig rasist eller bara för att jag yttrar mig om dig och din kultur?