Inlägg från: bacardii |Visa alla inlägg
  • bacardii

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Hoppentoss, vad är perisk för nåt? lär dig stava för fan HAHA lmfao, de heter PERSISKT 

• bacardii
    Svenskflicka skrev 2013-01-11 21:33:07 följande:
    Ja, men hon talar ju om vår sort hela tiden. Vad ger henne rätt att kategorisera folk???
    Ähh hon är bara ännu en bortskämd liten Iranska som svävar på molnen, dessa typer är kaxiga mot alla andra förutom sig själva. De tror så högt om sig själva, jag har inget emot iranier men jag gillar inte folk som är kaxiga och snackar skit om allt och alla. 
  • bacardii

Jag har haft flickvän från Iran, jag är också från mellanöstern men inte Iran, Är Libanes. Visst dom ser bra ut och är snygga men personligheten är skit, de är så krävande, så kontrollerande och så hämndfulla. Snackar skit bakom varandras rygg tillhör deras kultur, se sig högre än alla andra tillhör också deras kultur. Utseende fixerade till max är dom, ytliga är dom också. Om man är ute efter enbart ett bra och sexigt utseende & bra sex så är Iranska tjejer ett bra val men om man vill ha Quality och personlighet så är iranska tjejer inte ett smart val. Man ska inte dra alla över en kant men detta är min erfarenhet av Iranska tjejer.

• bacardii

Repost: Jag har haft flickvän från Iran, jag är också från mellanöstern men inte Iran, Är Libanes. Visst dom ser bra ut och är snygga men personligheten är skit, de är så krävande, så kontrollerande och så hämndfulla. Snackar skit bakom varandras rygg tillhör deras kultur, se sig högre än alla andra tillhör också deras kultur. Utseende fixerade till max är dom, ytliga är dom också. Om man är ute efter enbart ett bra och sexigt utseende & bra sex så är Iranska tjejer ett bra val men om man vill ha Quality och personlighet så är iranska tjejer inte ett smart val. Man ska inte dra alla över en kant men detta är min erfarenhet av Iranska tjejer.

• bacardii
    EnAnonumius skrev 2013-01-11 21:40:47 följande:
    (Har läst hela tråden)
    Tack TS du bekräftade just att rasism finns bland er persier också.   Flört

Det är lika SMYGRASISTISKT att hävda att du "säger bara sanningen".  Det är exakt så rasister/smygrasisterna säger oavsett nationalitet. "Jag säger ju bara sanningen".

Så vad ville du bevisa med din tråd. Att det finns rasister bland invandrarna med? I så fall har du lyckats bra.
    Självklart att det finns rasism bland Iranier-perser, de ser ju ner på afghaner, Kurder, Turkar och så vidare. Låt er inte luras av deras vackra yttre, det är inuti och personligheten som räknas och dessa tjejer har inget i skallen förutom utseende fixering, pengar, snacka skit och spendera pappas pengar. 
  • bacardii
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 21:47:55 följande:
    intressant, det var nått nytt för mig. Iranier köar ju i Iran för att göra näsoperationer. Trend vet jag inte, de har helt naturliga stora näsor. Thats it.  Bakdelen vet jag faktiskt inte om den är så mycket rundare än svenska tjejers, bredare höfter kanske men att den skulle puta ut mer tror jag inte.  Men det kanske ser ut så då ni ofta går med 20 cm klackar och kortkort tajt kjolObestämd  Ett ton smink är standard för iranska bruttor, inkl dig om man ser till din bild.  Undra vad ni döljer. Stora porer ,blank hy och mörka ringar under ögonen   ...spånar bara lite.
    Jag föredrar mitt naturliga mörkblonda hår och gröna ögon då men visst finns de dom som tänder på mörkhåriga /svarthåtiga tjejer med, kanske inte över hela kroppen och delar av ansiktet men det kan ju lätt tas bort eller hur?
    Tycker att det låter som att du är otroligt avundsjuk på svenska tjejers utseende, kom över det.

och ja jag har varit på iranska fester som yngre, kanske vi setts då du verkar bo runt kistaområdet!    
    Iranska tjejer är egenkära, väldigt egenkära, självupptagna, och MYCKET självgoda. De älskar sig själva, ger alltid komplimanger till sig själva angående utseendet. Jag var ju ihop med en så jag vet mycket väl hur dom här, läst min inlägg jag gjorde för nån minut sen
  • bacardii
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 21:54:57 följande:
    iranier ser ner på alla PUNKT de tror att de är guds utvalda folk, men är så dubbla.   Visar en sida framför en och en annan sida bakom ryggen på en.    Det går heller inte att diskutera med dem, eftersom de hela tiden ändrar uppfattning. De är kända att de vänder kappan efter vinden så att säga.  
    Går knappast att föra en vanlig diskussion med dom, de skojar alltid bort det och i varje jävla sammanhang så ska dom visa att dom är iranier och extremt stolta över det, och att de är olik från Araber och andra MENA Folk. Varför flyttar dom inte tillbaka till Iran om det är så bättre där? Jag har varit i Iran tillsammans med mitt Iranska Ex och det är Varken krig där eller fattigdom,  De lever väldigt bra där, kör runt i dyra bilar samt bär dyra märkesväskor. Sharia lagar har dom bara. Syrien är det krig däremot. Deras personlighet är verkligen avtändande, att de inte tröttnar på att snacka skit om exakt allt och alla. När vi gick på gatan så räckte det med att hon såg en överviktig person, hon börja direkt skratta och fnissa precis som ouppfostrade små tjejer, hon är 27 ska tilläggas. Lättaste sättet att beskriva Iranska tjejer är med en enda mening, extrem egenkära samt självgoda. 
  • bacardii

Såhär klär dom sig, det är deras såkallade slöja, iranska versionen av hijab.
  • bacardii

Deras slöja. Haha låt mig skratta
  • bacardii

Extrem sminkning, utseende fixerade till max. Ja bilden säger allt...Och ja det är iranska tjejer i Iran med ''iranska slöjan''

• bacardii
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 22:14:30 följande:
    också roligt att diskutera med en iranier om deras land och kultur och så vidare, och när man berättar attman sj varit där vänder de helt åsikt  ,inte lika exotiskt då
    haha håller med dig :) Kolla bara hur utseende fixerade dom är, enda stället i världen där kvinnor måste ha slöja är ju i Iran och den unga kvinnliga befolkningen har förvandlat den traditionella muslimska slöjan till något sexigt persiskt. Vilket inte uppskattas av Saudi och andra muslimska länder

• bacardii
    Miss Blue skrev 2013-01-11 22:22:39 följande:
    Hon till höger ser opererad ut, och något "försvenskad"....
    De opererar sönder sig där, Iran kallas för världens plastikcentrum, och tjejen bär blåa linser, det ser man :)
  • bacardii
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 22:26:01 följande:

neeeeej, enligt ts är det bara näsoperationer de gör ,och det är inte utseendefixering utan en trend......Skrattande
    Näsoperationer samt Mycket tung smink, jag undrar vart alla dessa pengar kommer från.. dom lägger enorma summor på skönhetsartiklar, smink och sånt. Får jag fråga hur du åkte dit? åkte du med en vän eller bara på semester?
  • bacardii
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 22:35:01 följande:
    min bästa kompis är kurd fr Irak, men hennes familj bor i Iran,  vi var dock på en annan sida av Teheran inte den norra, men såg även kvinnor som såg ut som påbilderna.  Dock var vi i den "kurdiska"delen, där är de mer täkta så att säga Flört
    ok där ser man he he Ja norra delen av staden är ju rikare, lyxigare, bättre luft, mer grönt, fina och rena parker, fina och lyxiga butiker och shopping centers samt fina byggnader osv. Som att jämföra Östermalm och Södermalm med Rinkeby och Tensta. Men de är väldigt rasitiska jag såg en skyld vid en park där det stod Only for Iranians, de hatar afghaner, ser dom som djur typ, Afghaner gör de smutsigaste jobben som Iranierna är för fina för, som att göra ren gatorna, städa toaletter osv..
  • bacardii
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 22:50:11 följande:
    Ja ,de irakiska kurderna är tydligen också andra sortens invånare. Ser hur de drar berg av skrot på små vagnar som åsnor. Sorgligt. Så mycket fattigdom.
    Ja men iranska kurderna räknas som Iranier för de härstammar från Iran och de eupplever ingen diskriminering vad jag förstått och sett (har iranska kurd- vänner) Men du nämde Irakiska kurder och ja de upplever rasism för de räknas inte som Iranier utan de är utlänningar. Likaså afghaner, de sticker ju ut med deras asiatiska utseende. Tycker synd om dom. I Iran så är de bara Iranierna (Perser, iranska kurder, azerier och diverse iranska folkslag) som har det bra. Inte ens Iranska-araberna låter dom vara, de diskrimineras dagligen. 
  • bacardii
    Miss Blue skrev 2013-01-11 23:01:22 följande:
    Hittade det här.

www.persiran.se/index.php/svenskapolitic/more.../

Uschh
    Ja, Parkerna är endast till Iranier där. Såg själv en skylt vid en park i norra Tehran där det stod Only for Iranians samt samma sak på Persiska. Rasism existerar där öppet dagligen. Afghaner får inte ens gå i skolan där, de får inte ens Iranskt medborgarskap även om de är födda i Iran. De har de skitigaste jobben som Iranier är för fina för.
  • bacardii
    nagellack skrev 2013-01-11 23:06:20 följande:

Mellanöstern folk är bland världens mest intolernta . Kolla bara på nyheterna hur de bombar varandra de hatar till och med sig själva.I förenade arab emiraten afrikaner,asiater, indier och pakistaner slavar. Iranier har däremot väldigt svårt för att få visum till Dubai och de diskrimernars jämt. Rasism på högsta nivån.
    Bor cirka 300.000 Iranier i Dubai. Ja det är sant, relationerna är inte bra där. Ingen kommer överens. Iran och UAE har ingen bra relation, araber och iranier har ju alltid varit fiender. Iranier har öppen rasism mot Araber.
  • bacardii

''Afghanernas kroppsorgan får inte användas för transplantation och detta kan inte förklaras med något annat än att man vill bevara ” den iranska renheten”, rashygien kallas det väl.''

• bacardii
    Cogito ergo sum skrev 2013-01-11 23:21:24 följande:
    Fascinerande att det stod så..jag var ofta på besök i Norra Teheran när jag var där. Även i parkerna..jag är ju inte Iranier.. Jag tog upp det med mitt ex när han klagade på Sverige hur de behandlar afghner. Det hade de aldrig tänkt på. För att inte tala om vad de tycker om mörkhyade..iaf de jag träffade. Det är så fint att vara vithudad..något man ofta fick höra.
    ''Only for Iranians'' skylten ska översättas = ej för afghaner. De hatar verkligen afghaner och behandlar de som djur, men de älskar turister från Europa samt andra delar av mellanöstern. Är du Iranier med tanke på att du skrev jag var ofta på besök i Norra Tehran? Det har ändrats mycket där på sistonde  dom klär sig allt mer ''öppet'' nuförtiden, det såg man på bilderna jag skickade.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..