Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
Hoppentoss, vad är perisk för nåt? lär dig stava för fan HAHA lmfao, de heter PERSISKT
Hoppentoss, vad är perisk för nåt? lär dig stava för fan HAHA lmfao, de heter PERSISKT
Jag har haft flickvän från Iran, jag är också från mellanöstern men inte Iran, Är Libanes. Visst dom ser bra ut och är snygga men personligheten är skit, de är så krävande, så kontrollerande och så hämndfulla. Snackar skit bakom varandras rygg tillhör deras kultur, se sig högre än alla andra tillhör också deras kultur. Utseende fixerade till max är dom, ytliga är dom också. Om man är ute efter enbart ett bra och sexigt utseende & bra sex så är Iranska tjejer ett bra val men om man vill ha Quality och personlighet så är iranska tjejer inte ett smart val. Man ska inte dra alla över en kant men detta är min erfarenhet av Iranska tjejer.
Repost: Jag har haft flickvän från Iran, jag är också från mellanöstern men inte Iran, Är Libanes. Visst dom ser bra ut och är snygga men personligheten är skit, de är så krävande, så kontrollerande och så hämndfulla. Snackar skit bakom varandras rygg tillhör deras kultur, se sig högre än alla andra tillhör också deras kultur. Utseende fixerade till max är dom, ytliga är dom också. Om man är ute efter enbart ett bra och sexigt utseende & bra sex så är Iranska tjejer ett bra val men om man vill ha Quality och personlighet så är iranska tjejer inte ett smart val. Man ska inte dra alla över en kant men detta är min erfarenhet av Iranska tjejer.
Extrem sminkning, utseende fixerade till max. Ja bilden säger allt...Och ja det är iranska tjejer i Iran med ''iranska slöjan''
''Afghanernas kroppsorgan får inte användas för transplantation och detta kan inte förklaras med något annat än att man vill bevara ” den iranska renheten”, rashygien kallas det väl.''