Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Om jag säger till dig TS, att jag tycker illa om dig som person. Är jag ärlig och rak då, eller är jag smygrasist? Tänk dig för innan du svarar.

• Miss Blue
    bacardii skrev 2013-01-11 22:19:20 följande:
    Extrem sminkning, utseende fixerade till max. Ja bilden säger allt...Och ja det är iranska tjejer i Iran med ''iranska slöjan''

Hon till höger ser opererad ut, och något "försvenskad"....
  • Miss Blue
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 22:26:01 följande:

neeeeej, enligt ts är det bara näsoperationer de gör ,och det är inte utseendefixering utan en trend......Skrattande
    Ahhh, okej, hon kanske ätit något hon är allergisk mot...

Obestämd
  • Miss Blue
    Snöviolen skrev 2013-01-11 22:25:00 följande:
    Hon till höger påminner om Gunilla från Hollywoodfruarna. Fast att vara lik Gunilla är inget att vara stolt över.
    Min lilla katt springer ut ur rummet när hon hör Gunillas "lena" stämma 
    Flört
  • Miss Blue
    bacardii skrev 2013-01-11 23:05:33 följande:
    Ja, Parkerna är endast till Iranier där. Såg själv en skylt vid en park i norra Tehran där det stod Only for Iranians samt samma sak på Persiska. Rasism existerar där öppet dagligen. Afghaner får inte ens gå i skolan där, de får inte ens Iranskt medborgarskap även om de är födda i Iran. De har de skitigaste jobben som Iranier är för fina för.
    Fruktansvärt.
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 23:09:28 följande:
    helt j-a sjukt
    Ja, vidrigt.

• Miss Blue
    Ejder skrev 2013-01-12 01:01:24 följande:
    Jaja, för din och din mans skull så kan jag väl gå med på att just han aldrig använder sig av vita lögner.
    Och genom sig själv känner man andra
  • Miss Blue
    Meh01 skrev 2013-01-12 12:08:49 följande:
    Hahaha asgarv, har redan skickat meddelande till bruden på twitter. Hon blir säkert glad.
  • Miss Blue

Jag tror inte riktigt du förstår vad du har gjort. Du har utgett dig för att vara kvinnan på bilden, samtidigt har du otroligt starka åsikter i tråden. Behöver jag verkligen säga mer... host

• Miss Blue
    Persisk skrev 2013-01-12 14:02:14 följande:
    Jag förklara att jag inte hade min egna bild för jag vill inte att folk ska veta vem jag är, vad vet jag kanske någon som känner mig skulle sett mig här med dessa åsikter som många blivit upprörda över. vill absolut inte ha problem eller fysiskt problem av nåt slag för att jag är Gravid. Bilden jag tog var från en Persisk tjej, men det spelar ingen roll, huvudsaken är ju fokus på ämnet samt topic vilket är som svenskar som är smyg rasister och Svenska tjejers beteenden. 
    Du överlåter dina åsikter till kvinnan som är på bilden. Är du trög?
  • Miss Blue
    Persisk skrev 2013-01-11 14:05:18 följande:
    Här har vi en rasist, vad fan har tråden med att jag ska flytta hem och göra? för det första så bor jag här och är SVENSK medborgare precis som du och alla andra, alltså är Sverige mitt land också för jag bor här och för det andra har du ingen rätt att säga att jag ska flytta hem för det angår inte dig vart jag väljer att bosätta mig, där skämde du ut dig totalt din ignoranta rasist skabb. Jag spottar bokstavligt alla rasister i deras fula ansikte, om du skulle sagt så framför mig vilket jag vet att ingen svensk vågar, så skulle jag förolämpat dig på ett sätt så att du aldrig någonsin skulle glömma bort det. Det är bra att ni lättar på lite i era hjärtan genom o skriva av er på nätet för både du och jag vet att du aldrig ALDRIG skulle vågat säga så face 2 face till en utländsk person . Och ''svart'' visar ju att du är rasist och inget annat, vad syftar du med ordet svart i detta sammanhang? Har du problem med synen eller ser jag ut som en ''svart'' person?? Jag är mörkhårig, gröna ögon och vit hy, typsikt iranskt utseende med andra ord. SE MIN BILD. Man ska inte döma nån pga hudfärg eller ursprung/ras. 
    Understruket...
  • Miss Blue
    Nanime skrev 2013-01-12 17:49:24 följande:
    Men lilla söta flicka! Jag ska berätta sanningen för dig... i min tonårsperiod var jag väldigt sexuellt aktiv.. Inte för att jag var "lätt att få omkull" utan för att JAG hade lätt att få omkull folk. Jag gjorde det JAG ville, med vem JAG ville när JAG ville. Om det är några som är billiga och lätta att få omkull så är det killar. Räcker att vifta lite på ögonfransarna för att de ska ramla pladask. Jag får mitt roliga.. Jag kan göra vad fan jag vill med dom för att senare dissa.
    Sanningen är att vi strävar efter ett bra sexliv, vilket kan vara svårt att hitta från början.
    Jag gör inget jag inte vill, jag bestämmer över min egna kropp och detta gör mig inte billig..

Jag ska vara rak mot dig! Jag TAR det jag vill ha, det är ingen som får omkull mig, det är jag som bestämmer, det är jag som styr och jag som har makten i alla sexuella situationer jag befinner mig i. Jag gör precis det jag vill och du borde skämmas som försöker kränka min rätt att göra det jag vill och njuter av med MIN kropp!
    Du borde skämmas för att försöka få kvinnor till att se det som DERAS plikt att hålla igen benen när killar inte kan hålla deras snabel i byxorna.

"Lätt att få omkull"? knappast! Min kropp, mina villkor och MIN vilja!

Sen att göra skillnad på etnicitet eller härkomst på ett nedvärderande sätt är rasistiskt, vilket du flertalet gånger visat att du är. Men när din hjärna växt klart om några år så kanske du också inser skillnaden på att göra saker mot sin vilja, och göra saker man själv vill utan att skämmas eller bry sig om vad andra tycker om det! Men som sagt, det är ett par år dit.

Vad du gör med din kropp är din ensak, vad jag gör med min är min ensak men kom INTE och kränk en hel folkgrupp på grund av dina snedvridna uppfattningar om hur en kvinnor beter sig! Att många av dina killkompisar ser svenska tjejer som sexobjekt tyder ju bara på en sak, de har ingen som helst respekt för kvinnor överlag. Har man det så ser man INGEN kvinna som sexobjekt!

Skål
    {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..