Inlägg från: Hoppentoss |Visa alla inlägg
  • Hoppentoss

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Hmmm.....Jag har nu läst hela tråden och tycler att TS syn på svenskar, kränkningar är obotat insnöat.

Om jag skulle resonera som TS så skulle min syn på alla persiska kvinnor vara att dom är otrogna svin.

Orsak:

Jag har en Svensk vän som har haft en kille i hela sitt liv, dom är gifta och har barn.
    En persikt gift kvinna skickar sitt könsorgan och bilder där hon leker med dildo.
    Hon skickar meddelanden om att hon vill vara med mannen.
    Två gånger har mannen och den persiska kvinnan träffats och legat med varandra.
    Min vän bad kvinnan att hålla sig till sin man.
    men enligt sms och dyligt så fortsätter kvinnan att bjuda ut sig. (OBS mannen i fallet beter sig som ett svin han med som faller)
    Nu har min vän sparkat ut killen.
    Kvinnan forsätter att ligga med både sin man och min väns man.

Så....i normala fall skulle jag resonera vilka två svin som går bakom min vän.

Men i TS sett att resonera skall jag resonera att alla persiska kvinnor är otrogna eftersom det är "min sanning" i min lilla värld då jag inte har erfarenhet av några andra persiska kvinnor.  

Ja du TS   Ditt resonemang är lika rasistisk som du säger att din fd vän är.

Du kränkte din fd rejält.

• Hoppentoss
    Jag är jag du är du skrev 2013-01-11 18:53:45 följande:
    TS, du tycker att svenska tjejer att lösaktiga mm........jag har kollat på din bild och tycker att du ser väldigt lösaktig ut.

Kan bara hålla med.
  • Hoppentoss
    Persisk skrev 2013-01-11 19:54:01 följande:
    Vi älskar smink men vissa överdriver självklart och lägger på tonvis med smink, men det gäller inte alla som sagt, 

Vi har attraktiva drag, som Svenskar drömmer om bara. Vi har de här naturligt TJOCKA långa mörka håret, mina svenska tjej kompisar säger det rakt ut att dom är avundsjuka och betalar mycket för att fixa hårförläningar men ändå blir deras hår inte som vårat. Vi har kurvig kropp med stor bakdel samt stor byst(de flesta av oss) Svenska tjejer lägger sig under kniven för att få större bröst men det har vi naturligt redan. Vi har naturligt den här fina hud tonen, naturlig ''solbränna'' / olivfärgad året runt, svenskar lägger sig i solarium men ändå får dom inte vår hudton, utan dom blir helt oranga/röda Flört

Så alla ni haters kan lika gärna sluta, alla vet att mellanöstern kvinnor betyder exotisk.  
    Och ni får acceptera detta bara att varje folkslag har sina speciella drag, svenskar är bleka,blonda, blåögda samt långa, medans vi tjejer från mellanöstern är exotiska  mörkt hårt, petit och liten kropp, stor bakdel samt välformad byst.

Jag är svensk och har  mörkt långta tjokt hår. Jag är medellängd. Alla svenskar har inte blont tunt hår.

Den finns vackra Periska kvinnor men det finns även skitfula sådanna.
    Det finns vackra Svenska kvinnor men det finns även skitfula sådanna.
    Tro det eller ej alla länder har både vackra och fula kvinnor.

Kan meddela att alla kvinnor från mellanösten abslout inte är exkotiska, Petit och liten kropp. Jag har sätt väldigt många feta mellanöst kvinnor där vi bor.

Men..

Det är detsamma med "vanliga Svenskar med"

Jag tycker du borde öppna ögonen så du ser lite mer än det du vill se.

Åter igen alla är olika
  • Hoppentoss
    Servilia skrev 2013-01-11 20:24:31 följande:

Jag har ett långt, mycket tjockt, glansigt rödblont hår, som var som guld när jag var ung (det sa många). Jag skulle inte för alla pengar i världen ha bytt ut det mot ett svart hår! (Därmed inte sagt att det är något fel att ha svart hår. Men det är väldigt vanligt i världen. Man är mer unik i gyllene hår! )

Du är ett utdöende släkte med ditt ljusa hår. Det är sånna som jag som tyvärr hjälper till att det födds mindre och mindra blonda.

Jag gifte med en blond man..alla mina tre barn vart lika mörka som jag. Jag tror det mörka håret är domenat (tror jag)

Så ....ni blir bara färre och färre.

Jag har ingen åsikt om det utan bara ett konstanterande.
  • Hoppentoss
    jennypennypäron skrev 2013-01-11 20:31:04 följande:
    Hmm... jag har upplevt lite vad ts pratar om också. Men som sagt. Akta din tunga för du gör exakt samma sak. Långt från alla svenskar är så, men om du upplever dina kompisar så bör ni nog inte umgås. Jag älskar sverige och kan förstå varför en del människor blir skrämda av att känslan att det ändras. Är det så man upplever det kan man ju försöka tänka att förändringar inte alltid är dåligt :)
  • Hoppentoss
    Snöviolen skrev 2013-01-11 20:32:09 följande:
    Jag är mörk och barnens pappa är mörk, men vi fick tre jätte ljusblonda barn.

Skoj!! Blir ljusa när dom är vuxna tror du?

Jag kanske skall ta och skaffa några barn till och testa. 

• Hoppentoss
    matzzon31 skrev 2013-01-11 20:50:41 följande:
    Alla åldras olika fort. Beror inte på hudfärg. Tror dock svarta åldras minst av vad jag sett, men det är att generalisera. Har också en kollega som är 52 år från Turkiet och hon ser inte ut att vara över 40. 

Att folk ens går på denna tråden. Antingen är det en SD:are som skriver eller en av hennes kompisar som använder hennes bild för att trolla.

Så du menar att det inte finns korkade Periska kvinnor?  ;-D
  • Hoppentoss
    matzzon31 skrev 2013-01-11 21:01:25 följande:
    Precis det är det som spelar roll. 

Klart att det finns korkade persiska kvinnor. Lika mycket som det finns korkade människor rent allmänt. Det är ju det som är problemet som separerar oss alla. När man blir så stolt över var man kommer ifrån och börjar tro att det är något speciellt. Det är ju barnsligt bara. Det är av ren slump man är från Iran eller Sverige. Det är ingen prestation eller skicklighet. Alla borde bara se sig som människor istället. 

Om du läser mina svar ser du att just att alla människor är olika och det är det jag påpekat rakt igenom.

Ditt inlägg om att det var ett troll tolkade jag som att du inte trodde att någon perisk kvinna inte kunde vara så korkad. Jag tolkade det även som det verkar finnas en ond SD bakom alla korkade  trådar som finns på familjeliv som är skrivna av just korkade personer från andra länder. Jag svarade med humor på grund av att det behöver inte vara så du menar och skulle du mena det har du rätt till den åsikten.  

Jag  vet att korkade personer finns i alla länder,kulturer, politik och även religioner. och just i detta fall tror jag det är en kvinna som fått allt på bakfoten och satt sig själv på höga hästar. Just att hon är periskt  är ju det hon själv förstorar upp.

Alla: Kan tilläga att jag INTE tycker om SD politik ( förtydligande så ingen misstolkar vad jag skrivit)

• Hoppentoss
    bacardii skrev 2013-01-11 21:33:43 följande:
    Hoppentoss, vad är perisk för nåt? lär dig stava för fan HAHA lmfao, de heter PERSISKT 
    Kul att jag glädjer någon.   Läser mer saker jag srkiver lät du får liknande glädje fler gånger.

Kommer tyvärr aldrig kunna lära mig det bättre än jag gör.
    Är ordblind och blir nog tyvärr inte bättre än så här.
    Det kommer alltid ramla bort bokstäver för mig och jag ser dem ej när jag läser igenom texten heller.
  • Hoppentoss
    bacardii skrev 2013-01-11 21:35:56 följande:
    Ähh hon är bara ännu en bortskämd liten Iranska som svävar på molnen, dessa typer är kaxiga mot alla andra förutom sig själva. De tror så högt om sig själva, jag har inget emot iranier men jag gillar inte folk som är kaxiga och snackar skit om allt och alla. 

Det håller jag med om.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..