Persisk skrev 2013-01-11 20:03:30 följande:
ALLA Iranier har inte stora näsor, vissa som opererar, gör det för att det är trend där.
''jag menar vi har saker ni vill ha och ni har saker vi vill ha så kommer det alltid vara.''
Svenska tjejer drömmer, bokstavligt talat drömmer om att ha det här tjocka mörka håret som växer snabbt, den snygga bakdelen som vi naturligt har samt välformade brösten. Det har jag fått bekräftad, Svenska kvinnor är kända för att inte ta han dom sitt yttre, er hud kvalitet är verkligen inte bra det blir fort rynkor på er svenska kvinnor, ni är inte heller hårlösa ni har ljust därför syns det inte lika mycket.
precis som att ALLA svenskar inte har små bröst. haha. du är ju för rolig.
Jag skulle för allt i världen inte vilja ha det mörka håret. jag älskar mitt lååånga blonda naturliga hår. har aldrig färgat det mörkt och kommer aldrig göra.
jag solar inte heller bara så du vet.
bakdelen kan vara lika snygg på en svensk som en iranier också. och välformade bröst kan man ha även fast dom är små. jag har inga bomber men dom är inte små heller. så som vi säger i sverige, "lagom" och ändå är dom sjukt välformade.
och ta hand om vårt yttre, det kan du ju inte dra alla över en kam, finns svenska som ser ut som skit och inte tar hand om sig precis som det finns iranier som gör detsamma. Men huruvida vi tar hand om vårt yttre eller inte har inte mycket med rynkorna att göra. utan mer om livsstil och möjligen arv.
nej inte hårlösa men vi har bra mycket mindre hår än vad ni har oavsett. plus att det syns mindre. tro mig min svärmor och jag har haft den diskussionen ofta. mer än en gång. jag har knappt hår allt på armarna eller benen. och definitivt ingen mustach.
Hur som så tycker jag nu att det är du som är smygrasist, du håller på precis som dina kompisar fast mot svenskar. är dömande och tycker att det är vi och så är det dom. lär dig att se människor istället för kulturer. jag älskar min man för att han är den han är och inte för vad han är. Jag skiter i om han är asiat, afrikan eller amerikan. och du borde lära dig att inte dra alla över en kam och säga att svenskar har dålig hy och ligger runt och iranier är vackra och pryda för så ser inte verkligheten ut.
utan tänk att Anna hon är en slampa som springer omkring och Lisa är inte det för hon har bara legat med sin man. Och Shirin är slampa för hon ligger omkring men Parvane är inte det för hon har bara sin man.
är inte det liiiiite smartare att tänka på inividnivå istället för gruppnivå?
Men som du resonerar så verkar du inte kunna det men vad vet jag.