Inlägg från: mojnemenito |Visa alla inlägg
  • mojnemenito

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Har inte läst hela tråden,men utifrån vissa av dina inlägg ts...så verkar du hysa agg mot svenska tjejer och killar..o ja du säger "jag menar inte att alla är så" bla bla....du måste ju du förstå att alla svenskar inte tror illa om dig. Jag menar så som du har fördomar om.svenskar (inte alla ) så har även dom fördomar om dig (inte alla). Jag förstår inte vart du vill komma med din tråd? För uppenbarligen så verkar du själv.minst lika hatisk.

• mojnemenito
    Rikard skrev 2013-01-11 16:25:53 följande:
    Du har vissa värderingar om hur en kvinna ska bete sig. Din väninna bröt mot detta och du kallade henne en massa nedvärderande och kränkande saker och kallar det sanning. Dina värderingar inte sanningar. De är värderingar.  Jag beundrar din väninna som hade ryggrad nog att säga upp bekantskapen med en så inskränkt, fördomsfull och fördömande person som du. Det var naturligtvis inte särskilt sympatiskt av din väninna att skylla din dumhet och din oförskämdhet på att du inte är etnisk svensk, men kom ihåg att det kom efter att du betett dig väldigt oförskämt och illa mot henne. 

Well said.
  • mojnemenito
    TatijaNa91 skrev 2013-01-11 17:43:18 följande:
    och du är också en väldigt hatisk person (läst religionstrådarna)

Hej spåtant. Japp starkt ogillande till många saker inom.religion.
  • mojnemenito
    Persisk skrev 2013-01-11 17:54:09 följande:
    Det jag ville veta är VARFÖR helt plötsligt så blir ni rasistiska . jag förvänta mig aldrig att min fd Vän skulle säga sånt alltså med andra ord vara rasistiskt mot mig, Inte första gången sånt sker som sagt har varit med om mycket... jag chattade med en Svensk kille för länge sen och han var intresserad av mig men han var inte direkt min typ så jag sa åt honom rak på sak att du är inte min typ, och han blev förbannad och skrev massa rasistiska nedlåtande saker om mig och blocka mig direkt..riktigt fegt och omoget gjort ;) så inte första gången jag är med om sånt. Känns som att när ni har håller på att ''förlora'' i olika sammanhang så kommer er rasistiska sida fram i brist på att komma med nåt bättre.. och självklart är inte alla Svenskar så men många är så tyvärr.  Någon frågade vad jag tycker om Svenska killar, jag har haft relationer med Svenska killar och som bland alla andra folkslag så finns det de som ser bra ut och är heta och de som är mindre snygga :) men jag personligen föredrar killar av min egna sort, dvs från mellanöstern och helst Iran och nu är jag ju gift med en underbar Iransk kille, vi har samma språk, samma kultur, samma tankesätt, samma utseende typ så det blir inga kulturkrockar om man säger så 

Du säger "ni" jag ser mig sj som europé..svensk medborgare född utomlands..älskar sverige o mitt hemland. alla är olika det handlar inte om man är svensk eller iranier. jag har aldrig under mina 20 år i sverige stött på sådana kommentarer som du. kanske umgås dj med fel folk eller ger fel signaler själv?
  • mojnemenito
    Persisk skrev 2013-01-11 18:54:47 följande:
    Är det jag säger lögn och påhitt tycker du? är inte många Svenska tjejer just kända för detta? förstår inte varför ni tar åt er av sanningen och de som känner sig träffade är självklart de som lever på det sättet.  

men om du lever i tron att det är sanningen om svenska tjejer så ska du ibte bli upprörd om svenskar tänker ett o annat om iranier...för det ka.ske.är sanningen för dom
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..