Inlägg från: TatijaNa91 |Visa alla inlägg
  • TatijaNa91

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Det är väldigt underhållande att läsa din tråd TS, med tanke på att de flesta från just mellanöstern tycker samma sak om ER iranier som du skriver om svenskar!  De är så måna om att passa in i det svenska samhället att de glömmer både sin religion och sin kultur så fort de sätter sin fot här.  Det är mycket vanligt att ni (läs iranier) har sex före äktenskapet, och du har gift dig ganska ungt. Det tror jag beror på att just du faller i den kategorin och skyndar dig att gifta dig ,utan att det kommer fram vad du gjort!   Ni byter åsikter beroende på vem ni talar med, dina svenska kompisar dög innan du var gift, men nu tror jag att du bara är svartsjuk att du inte kan leva som du gjort tidigare. ( läs analsex).    Du lider av något som kallas för mindervärdighetskomplex!!!

• TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 17:33:53 följande:
    hatar när folk går över sin gräns, vem fan är du.. du känner inte ens mig, du har ingen rätt att sitta och skriva saker om mig som du tror jag är i din lilla värld, att du nämnde analsex visar bara hur du är samt tänker, jag är gift och helt nöjd med mitt liv och älskar min man, Har fortfarande ett par Svenska kompisar kvar men de som var rasistiska är ute ur mitt liv nu tack och lov, inte jag som förlorar på det utan det är dom (min fd. vän) som jag bröt kontakten med nyligen.
    men du tar j-t snabbt till dig när man säger personliga saker till dig, vilket tyder på att du känner dig träffadSolig
      nej jag känner inte dig men om jag tittar på din bild ,föreställer jag mig dig som sånan iallafall. Håller du inte med mig om att många från mellanösternländer faktiskt ser ner på er , och känner dem som går till era iranska fester inte för att träffa en svensk tjej utan en (billig ,dina ord) iransk tjej ,som bjuder på något som anses i sverige vara lite förbjudet. just det ANALSEX!  förneka inte fakta, har hört det från fleraaaaaa personer!
  • TatijaNa91
    mojnemenito skrev 2013-01-11 17:40:41 följande:
    Har inte läst hela tråden,men utifrån vissa av dina inlägg ts...så verkar du hysa agg mot svenska tjejer och killar..o ja du säger "jag menar inte att alla är så" bla bla....du måste ju du förstå att alla svenskar inte tror illa om dig. Jag menar så som du har fördomar om.svenskar (inte alla ) så har även dom fördomar om dig (inte alla). Jag förstår inte vart du vill komma med din tråd? För uppenbarligen så verkar du själv.minst lika hatisk.
    och du är också en väldigt hatisk person (läst religionstrådarna)
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 17:45:42 följande:
    Ja på persiska/Iranska festerna som Harem nights samt atish kryssningen ser jag alltid Svenska killar(även andra utländska killar) med Iranska tjejer men det betyder automatiskt inte att de har sex och även om de har det så är iranska tjejer inte lika lössläpta/lätta som svenska tjejer, Och visst vi Iranska tjejer är ganska lika i utseendet med mörkt hår och samma drag men det betyder inte att vi är lösslöpta bara för att vi sminkar oss mer än svenska tjejer eller om vi har urringat osv.. sluta va så close minded, ENORM skillnad på att ha bara urringat än att ligga runt med olika killar varje kväll, 
    Betyder inte att de har sex...what.  Tror du att de bara håller varandra i handen och pussas på kinden.   Tro mig ,har hört en helt j-a massa om just ER iranier, så kom inte och trasha svenska brudar. Och till alla övriga  , tyck synd om TS istället. Hon har uppenbarligen mindervärdighetskomplex och har säkert en hel del bagage att dra på.  Men hon är gift nu så allt är glömtObestämd  
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 17:45:42 följande:
    Ja på persiska/Iranska festerna som Harem nights samt atish kryssningen ser jag alltid Svenska killar(även andra utländska killar) med Iranska tjejer men det betyder automatiskt inte att de har sex och även om de har det så är iranska tjejer inte lika lössläpta/lätta som svenska tjejer, Och visst vi Iranska tjejer är ganska lika i utseendet med mörkt hår och samma drag men det betyder inte att vi är lösslöpta bara för att vi sminkar oss mer än svenska tjejer eller om vi har urringat osv.. sluta va så close minded, ENORM skillnad på att ha bara urringat än att ligga runt med olika killar varje kväll, 

close minded, slå upp det ordet för det beskriver dig exakt.  Se dig runt ,kanske längre än din bekantskapskrets och se att sex är något alla sysslar med ,det beror inte på vilken etnicitet du tillhör.  Jag känner folk från alla världens hörn och de flesta håller med mig om att det fulaste som finns är att vara så j-a dubbel.
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 17:54:09 följande:
    Det jag ville veta är VARFÖR helt plötsligt så blir ni rasistiska . jag förvänta mig aldrig att min fd Vän skulle säga sånt alltså med andra ord vara rasistiskt mot mig, Inte första gången sånt sker som sagt har varit med om mycket... jag chattade med en Svensk kille för länge sen och han var intresserad av mig men han var inte direkt min typ så jag sa åt honom rak på sak att du är inte min typ, och han blev förbannad och skrev massa rasistiska nedlåtande saker om mig och blocka mig direkt..riktigt fegt och omoget gjort ;) så inte första gången jag är med om sånt.

Känns som att när ni har håller på att ''förlora'' i olika sammanhang så kommer er rasistiska sida fram i brist på att komma med nåt bättre.. och självklart är inte alla Svenskar så men många är så tyvärr. 

Någon frågade vad jag tycker om Svenska killar, jag har haft relationer med Svenska killar och som bland alla andra folkslag så finns det de som ser bra ut och är heta och de som är mindre snygga :) men jag personligen föredrar killar av min egna sort, dvs från mellanöstern och helst Iran och nu är jag ju gift med en underbar Iransk kille, vi har samma språk, samma kultur, samma tankesätt, samma utseende typ så det blir inga kulturkrockar om man säger så Glad
    vet din man om ditt förflutna ? som jag skrev alltså, du har också ett förflutet ,men nu när du är gift har du blivit såååå äckligt dryg!
  • TatijaNa91
    Jag är jag du är du skrev 2013-01-11 17:57:40 följande:
    Just det - KULTURKROCKAR = du anser att svenska tjejer är "lösaktiga" p.g.a att vi är frigjorda och att våra män inte vakar över allt vi gör.
    Jag & många andra svenskar anser att utländska kvinnor är "fångar" av sina män då de inte ens får prata med andra män än sina egna manliga släktingar (vet ej vilken kultur det är). 

men det är ju själva grejen, hon var lika "lössläppt" innan hon gifte sig, svenska pojkvänner, fester, hade frisläppta svenska kompisar osv.  nu är hon svartsjuk på din kompis för att hon valde att gifta sig, och kan inte leva som hon tidigare gjort.  Hon gifte sig med honom för att det fanns ingen annan som ville ha henne ,då hon redan haft allt på marknaden...
  • TatijaNa91
    jobe9090 skrev 2013-01-11 18:02:29 följande:
    Jag kan också erkänna att jag är lite smygrasist, men jag vill verkligen, verkligen inte vara det. Fördomarna kommer bland annat av att en sån som du, häver ur dig en sådan sak som att vi svenska tjejer är horor, sånt gör mig till smygrasist. För då får jag för mig att du och alla andra utländska tjejer/killar från mellanöstern tycker så om oss svenska tjejer. Därför vill jag inte umgås med er eller vara vän med er. Så enkelt var det.
    tro mig ,har flera kompisar från mellanöstern och TS tillhör en minoritet!
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 18:11:26 följande:
    Självklart vet han det, och jag vet om hans förflutna liv...inget vi pratar mer om så att säga, men nu är jag hans och han är min, vi tänker inte ens på annat.. allt fokus är nu på varandra samt på barnet som kommer Glad Min man vet vad som hände och han sa till mig att jag ska slänga ut alla falska personer eller s.k vänner ur mitt liv.. och han har helt rätt i det. Han låter inte ens främmande killar titta på mig ute det har hänt många gånger speciellt under sommaren så fick jag alltid äckliga perversa blickar och min man frågade vad dom glodde på högt så att alla skulle höra och då sluta dom o glo.. riktigt sliskigt, obs både svenska killar och män i alla åldrar samt utlänningar. Inte bara jag utan alla mina tjej kompisar får dessa sjukt äckliga blickar på sig ute av killar och män.. men inte vårt fel att vi är Perser(vackra och exotiska)Hjärta Jag skulle aldrig tänka mig vara något annat än just Pers/iranie. Nu kommer säkert många ta åt sig men det är min åsikt och alla har rätt till sina egna åsikter samt tankar.

det är ju bra att du har en man som tat hand om dig nu och att ni trivs med varandra, men varför trasha andra när du ite är bättre själv?  och tycker att iranska kvinnor är grymt vackra liksom att jag tycker att alla kvinnor oberoende ursprung är vackra. skönheten sitter inte i utseendet enbart  utn till sättet, att man är ödmjuk, varm ,kärleksfull, har humör osv.tycker dock att du int hamnar i den kategorin baserat på vad jag läst.
  • TatijaNa91
    Persisk skrev 2013-01-11 18:16:18 följande:
    Känner du mig? nej.. då vet du inget om mig eller mitt liv eller mitt förflutna liv. med andra ord ingen rätt att säga och tro hur jag är eller hur mitt liv sett ut och vad jag gjort eller inte, MITT PRIVATA LIV! Jag var inte ens i närheten så lössläppt som svenska tjejer, tro mig jag har inget att dölja.. Flört Pappa hade stenkoll på mig och min syster vilket är bra, vi tackar honom hela tiden om han inte skulle varit så hård mot oss så skulle vi idag vara som vilken Svensk tjej som helst dvs ligga runt hela tiden med olika killar, vilket är sjukt och billigt. 
    jag skriver ju bara baserat på vad du sj skrivit!!!
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..