Inlägg från: Paksenarrion |Visa alla inlägg
  • Paksenarrion

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Hej och välkommen till familjeliv Drömmer

Antar att du är gift och har jobb? Nåt annat vore ju billigt väl?

Jag tar anonyma trådstarter utan vald signatur som trolltrådar
  • Paksenarrion
    Persisk skrev 2013-01-11 14:54:55 följande:
    Tack, ja jag är gift och väntar barn och varför bryr du dig om jag har ett jobb eller inte? angår dig det tror du? Min kille har ett jobb och jag tog studenten nyligen,(är 19) och ska fortsätta plugga om 1-2 år efter att barnet föds och nått 1 års åldern ungefär. 
    Därför att det är båda föräldrarnas ansvar att kunna försörja ett barn annars tycker jag inte man bör skaffa några.

Du tycker det är billigt att ligga runt då är det lika mycket min rätt att tex tycka att det är billigt att skaffa barn utan att kunna försörja dem.
  • Paksenarrion
    Persisk skrev 2013-01-11 15:02:01 följande:
    oj oj oj där gick du över gränsen, som sagt det angår ingen, MITT liv, min familj, jag bestämmer och jag skiter i vad andra tycker Flört Min man tjänar bra(högskoleutbildad) mer behöver jag inte säga och nej han är inte i min ålder han är 26. Som sagt det är mitt privata liv, ingen har rätt att lägga sig i mitt liv. 
    Men du får lägga dig i andras?

Dubbelmoral much?
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..