Inlägg från: Helia |Visa alla inlägg
  • Helia

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Detta var nog den mest korkade tråden jag läst på länge! Grattis TS, du var först för i år.
    Jag fattar om din "kompis" sa så fina ord till dig och du får skylla dig själv. Är man så jävla dum och elak och häver ut sig sånt som du sa så får man räkna med reaktioner.

• Helia

Vet en kvinna från nåt land i mellanöstern som är ensamstående med 8 barn!! Inte har hon ordning på dem heller och lever på soc. Sitter på sitt arsle varje dag och gör inte ett skit.
    Är alla kvinnor från mellanöstern så jävla lata då?? Knullar till sig ungar men kan inte ens betala för dem.
    Problemet för dig TS är ju din hemska attityd och att du inte ens fattar det själv.
    Kan inte vara många som vill umgås med dig....

• Helia

Skit ska skit ha, som man bäddar får man ligga, pissa inte i motvind....
    Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Inte konstigt att din f.d kompis reagera som hon gjorde, du häver ur dig så mycket skit att man undrar vad som gått fel.

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..