Inlägg från: Ramborg Persdotter |Visa alla inlägg
  • Ramborg Persdotter

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Tror det är så att man försöker slå på det man tror är svaga punkter hos motparten i en konflikt. En "riktig" rasist, skulle inte umgåtts med dig över huvud taget. 

• Ramborg Persdotter
    Ramborg Persdotter skrev 2013-01-11 00:38:55 följande:
    Tror det är så att man försöker slå på det man tror är svaga punkter hos motparten i en konflikt. En "riktig" rasist, skulle inte umgåtts med dig över huvud taget. 
    Fy fan! Läste tillbaka i tråden och ångrar att jag svarade... Inte alla bestick i lådan där. 
  • Ramborg Persdotter
    Tjolinti skrev 2013-01-11 11:03:41 följande:
    varför är så många invandrare smygrasister? Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta invandrare smygrasister? Jag har / haft många utlänska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''din svenska billiga slampa ' ''ni svenskar har ingen självrespekt'' ''jävla white trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en utlänsk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon i början också låg runt med en massa killar men sen när blev gravid så blev hon så jävla pryd och tror hon är bättre än alla andra. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar svenskar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla invandrare är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 
    Så jäkla bra skrivet...
  • Ramborg Persdotter
    Persisk skrev 2013-01-11 12:29:08 följande:
    Personen kopierade ju texten jag skrivit rakt av och bytte ordet svensk mot invandrare. Riktigt lågt gjort.
    ...vilket gör det än tydligare att fördomar och rasism förekommer hos alla människor.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..