• Anonym

Sex med prostituerad, erfarenheter?

Att kunna vara med många för pengar? Eller det är nånting annat som jag har svårt att förstå?

• Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 08:32:12 följande:
    Varför så hotad? ;)

Svensk hederskultur när den visar sig som klarast. Sköt du ditt eget sexliv så sköter vi vårt. . 

Jag sköter mitt eget sexliv finfint jag! ;)

Men det tycker jag väl ändå inte du kan skriva att Du gör??

Du tar betalt av gifta män, sambos osv för att knulla med dem. Okej. Då låter du ju inte alls folk sköta sina sexliv själva??

Seriöst, är det ditt jobb eller ditt sexliv du är så nöjd med? Tror du verkligen att ditt sexliv är män som betalar dig för sex, eller vad menar du egentligen?
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2013-01-06 11:33:56 följande:
    Är du samma anonym som skrev tidigare om att inte övertyga dig om myten?

Var är människan?

Människan är här rakt framför dig, DU väljer att se horan. Det är du som gör skillnad.

Att jag säljer sex på min fritid är inget som definierar mig som människa, precis som alla andra har jag en massa andra kvaliteer och värde. 

Men om du är "människan" som står där rakt framför mig, VARFÖR är då det viktigaste du har att tala om när du presenterar dig att "du säljer sex"?? Klart som fan man ser en hora då eftersom det är så du framställer dig ;)

Framhäv i stället dina sk andra kvalitéer så ska du se att du får ett bättre bemötande.
  • Anonym

Hej jag heter lady Antoinette och jag gillar att ta kuk i röven, sen tar jag betalt i valutan mjukglass av mina älskare * host, kunder*

Intresseklubben antecknar. INTE!!

• Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 13:07:39 följande:
    Bo Edvardsson kommenterade utredningen såhär:

Det behöver ur källkritisk synpunkt knappast påpekas att en del av de

nämnda tankefelen är av så destruktiv karaktär att det kan räcka med

ett enda av dem för att förkasta hela utredningen och i synnerhet

bedömningsavsnittet.

7. Integritet

När det gäller uppgifter om bl.a. personers sexualliv finns anledning iaktta stor restriktivitet och försiktighet i journaler och utredningar. Utredningen innehåller för mycket och obehövliga detaljer om modern inom detta område. När föräldrar har andra arbeten på samma eller högre risknivå så brukar inte detaljer om arbetet redovisas i utredningarna. Exempelvis arbeten som byggnadsarbetare, taxichaufför, polis, bankkassör, vårdare för farliga personer, smittfarliga arbeten inom sjukvården osv. Det gäller även oavsett känslighet hos uppgifter som en generell saklighetsprincip att utredningstext inte skall belastas med icke behövliga uppgifter. Jag finner hanteringen av moderns integritet vara klandervärd – en allvarlig utredningsetisk fråga.

Och här är socialchefens sparket-brev:

..., ... direktör, och jag hade i mars månad ett möte med ..... och ..... där de från nämndens sida framförde skarp kritik gällande .....s ledarskap – kritiken gällde bemötande samt bristande professionalitet.

De uttryckte en oro för att de inte har förtroende för .... som ansvarig chef på Socialkontor ...... samt för på vilket sätt ..... ledarskap kan komma att påverka enheten.

..... och min bedömning av den sammantaget inkomna kritiken var att den var allvarlig och att en förändring var nödvändig.

..... och jag har tillsammans med ..... gått igenom inkommen kritik och är överens om följande:

1. ..... kommer att from 7 juni på egen begäran avsluta sitt uppdrag som enhetschef på .... och inom ....

Jag hoppas att de kan göra en sådan bedömning den här gången också, som du säger, att umgängessabtoage leder till konsekvenser. Dock är jag inte hoppfull; mitt utgångsläge som hora och det faktum att det gått så lång tid gör att det inte ser ljust ut... Men jag låter tiden gå. De blir större och kan välja då.

Men det slog dig inte att det kunde påverka dina barn? Du tänkte att det går säkert bra, jag ordnar ju mat på bordet?
  • Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 13:19:36 följande:
    Jag tänkte att det var en del av min privata sexualitet - jag hade helt ärligt (om än naivt) inte en tanke på att mitt sexliv skulle kunna vara en orsak att ifrågasätta mitt föräldraskap. Jag såg det inte som prostitution i början heller; jag träffade ju folk från en vanlig dejtingsida... För mig var prostitution något annat. Men, men  - ung och dum. Men allt händer av en anledning och jag har lärt mig mycket om mig själv, samhället, människor, moral. Jag tror att det hände mig av en anledning och att min historia är viktig att berätta.

Så aningslös kan man väl inte vara, det måste vara förnekelse eller megalomani.
  • Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 13:21:37 följande:
    Njae, alltså det där är verkligen olika från kund till kund.

Ibland är det precis samma sak.
    Ibland är det jobb.
    Men jag gillar båda sorterna. Det är givande på olika sätt.

Att jag använder retoriken "ge bort sig själv gratis" är för att vissa kallar det jag gör för att "sälja mig själv" eller "sälja min kropp". För att de ska förstå logikbristen så ger jag igen med samma mynt ;) 

du jämför en betald barnvakt med en mamma också?
  • Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 13:26:26 följande:
    Det kan vara en intressant jämförelse. Utveckla gärna!

Det är väl väldigt tydligt vad jag menar?
  • Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 13:24:36 följande:
    Fina ord gör dig inte mer trovärdig. Jag tycker min naivitet är ett positivt karaktärsdrag och tyder på en positiv syn och tilltro till min omvärld. Men det har mer än en gång försatt mig i knepiga situationer ;)

Nåja, kalla mig vad du vill. Jag tror ändå att oavsett varför just jag fattade det där beslutet och oavsett varför just jag blev outad så finns det en viktig mening med det.
    Varför hänger du upp dig på orden? Varför trodde du att just DU skulle klara dig trots att andra inte gör det?
    Förtjänar dina barn ett socialt stigma, eller vad menar du!

Att du är prostituerad är en sak, men när man har barn är det inte längre ditt eget problem hur de sociala koderna är. Dina barn har inte ett val.    

Svar på tråden Sex med prostituerad, erfarenheter?