Sex med prostituerad, erfarenheter?
Att kunna vara med många för pengar? Eller det är nånting annat som jag har svårt att förstå?
Att kunna vara med många för pengar? Eller det är nånting annat som jag har svårt att förstå?
Hej jag heter lady Antoinette och jag gillar att ta kuk i röven, sen tar jag betalt i valutan mjukglass av mina älskare * host, kunder*
Intresseklubben antecknar. INTE!!
Det behöver ur källkritisk synpunkt knappast påpekas att en del av de
nämnda tankefelen är av så destruktiv karaktär att det kan räcka med
ett enda av dem för att förkasta hela utredningen och i synnerhet
bedömningsavsnittet.
7. Integritet
När det gäller uppgifter om bl.a. personers sexualliv finns anledning iaktta stor restriktivitet och försiktighet i journaler och utredningar. Utredningen innehåller för mycket och obehövliga detaljer om modern inom detta område. När föräldrar har andra arbeten på samma eller högre risknivå så brukar inte detaljer om arbetet redovisas i utredningarna. Exempelvis arbeten som byggnadsarbetare, taxichaufför, polis, bankkassör, vårdare för farliga personer, smittfarliga arbeten inom sjukvården osv. Det gäller även oavsett känslighet hos uppgifter som en generell saklighetsprincip att utredningstext inte skall belastas med icke behövliga uppgifter. Jag finner hanteringen av moderns integritet vara klandervärd – en allvarlig utredningsetisk fråga.
Och här är socialchefens sparket-brev:
..., ... direktör, och jag hade i mars månad ett möte med ..... och ..... där de från nämndens sida framförde skarp kritik gällande .....s ledarskap – kritiken gällde bemötande samt bristande professionalitet.
De uttryckte en oro för att de inte har förtroende för .... som ansvarig chef på Socialkontor ...... samt för på vilket sätt ..... ledarskap kan komma att påverka enheten.
..... och min bedömning av den sammantaget inkomna kritiken var att den var allvarlig och att en förändring var nödvändig.
..... och jag har tillsammans med ..... gått igenom inkommen kritik och är överens om följande:
1. ..... kommer att from 7 juni på egen begäran avsluta sitt uppdrag som enhetschef på .... och inom ....
Jag hoppas att de kan göra en sådan bedömning den här gången också, som du säger, att umgängessabtoage leder till konsekvenser. Dock är jag inte hoppfull; mitt utgångsläge som hora och det faktum att det gått så lång tid gör att det inte ser ljust ut... Men jag låter tiden gå. De blir större och kan välja då.