Anonym skrev 2013-01-06 06:03:27 följande:
Lite undra vad man får av en professionell, låt säga en man som du gillar och han vill få en upplevelse, vad gör du då som inte en vanlig kvinna vet/gör....om du förstår vad jag menar.
Vad kostar seriös eskort?
De enda skillnaderna mellan vad en "vanlig" kvinna gör/vad jag gör privat vs professionellt är att jag:
1. Finns tillgänglig när du vill det. Du behöver inte tigga/bjuda/tjata/få ett nej.
2. Är diskret (bra för gifta män/sambos)
3. Jag är oblyg och erfaren; lampan är tänd, jag klär mig sexigt (raffset och höga klackar), bjuder på en het lap dance, en onanishow, vet hur man suger av på ett sexigt sätt. Jag har inga problem med att visa hur man ger en tjej orgasm (åtminstone hur det funkar på mig och det är ändå en bra början).
4. Jag har vissa "knep" för mig, arbetshemligheter om du så vill. Har en samlad sexuell erfarenhet som gör att jag vet någorlunda väl vad som generellt funkar och uppskattas - även när till exempel potensen tryter (även om jag förstås inte kan trolla i omöjliga fall).
5. Jag är alltid 100% tillfixad; inte vardagsgrå osminkad, i mjukisbyxor och knut på huvudet. Om du nu inte gillar sånt förstås.
6. Till skillnad mot krogragg så är jag alltid nykter och därför betydligt trevligare att ha att göra med både före, under och efter träffen.
7. Det är utan kompromisser alltid säkert sex som gäller. Ingen risk för sjukdomar eller graviditet.
8. Jag blir inte kär och jag ställer inga krav på att du måste höra av dig.
Jag gör alltså inget porr; inga deepthroats, inget analt, inga rollspel och jag ylar inte som en hund för att fejka en orgasm.
Jag gör heller inga dominatjänster, du får inte smiska mig eller dra mig i håret eller leka alfahane på något annat sätt.
Numera är jag dock, som "vanliga" kvinnor, gratis. Jag är inte intresserad av att träffa någon härifrån, utan bara tala om och berätta hur det kan gå till.