När blev ni gravida igen efter att ha förlorat erat änglabarn?
Carroangelmom skrev 2013-01-05 19:12:15 följande:
Den 29 december 2012 födde jag min vackra dotter som somnade in i magen i v 33.. Sorgen och saknaden efter henne är grymt stor och hon finns i mina tankar hela tiden. Det var vårat första barn och nu vill jag bara "göra" en ny.. Känns som att jag är helt galen som ens kan tänka på att vilja ha ett syskon till våran lilla flicka efter att det bara gått en vecka. . Så jag undrar.. ni änglamammor , hur långt efter att ni förlorat erat barn blev ni gravida igen? Hur länge hade ni avslag och när vet man när mensen kommit igång igen?Beklagar sorgen! =( Vi förlorade våran son i v 38 i September 2012. Han var mitt första barn. Tankarna på syskon kom nästan direkt kan jag säga. Känns så konstigt att vara mamma utan att ha nått barn att ta hand om. Jag vill inget hellre än att snabbt bli gravid igen jag också. Jag snittades dock men samtalade med sjuhuset ang detta. Fick höra att jag fick bli gravid när som helst trots snittet. Jag hade avslag i 6 veckor och fick tillbaka mensen efter 8 veckor. Vi är nu inne på försök nr 3 och jag hoppas att jag plussar snart!