Inlägg från: Anonym (Frun i huset) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frun i huset)

Lite/ingen lust men vill ha barn!

Såhär är det! Jag är kär och galen i min man! När jag ser honom blir jag så glad och lycklig! ÄNDÅ så Kommer jag inte igång med sexet! Jag har ändå flera morötter, såsom: Förälskad, Älskar närhet, vi försöker få barn m.m. va sjutton är det för fel på mig? Jag vill ju ha sex! jag kan längta när han är på jobbet, men så när han kommer hem så dalar det bara! Vi har absolut inget tråkigt sexliv! Tvärtom, otroligt eggande och spännande varje gång för vi är båda så öppna! Av någon anledning så tappar jag focus när vi ligger och har förspel... börjar fundera på måsten osv. Får tvinga mig till att återigen focusera på vad vi håller på med. Inte för det, när vi väl har sex så är det såååååå bra! Men vad göra? Vad gör ni? Tips? Någon som har samma problem?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-04 16:08
    Det blir ju inga barn gjorda om man inte har sexlust. Jag hade ju sex nonstop med min man förr, eller ja, ofta i alla fall. Nu är det 1-2 gånger i månaden!!! visst har vi haft det jobbigt ibland men inte med varandra. Utan med att vi varit tvugna att flytta, min mamma och en av våra vänner fick hemsk cancer osv. Det har varit lite stressande. Men vår relation har ju bara växt och blivit starkare!

• Svar på tråden Lite/ingen lust men vill ha barn!
  • Anonym (Frun i huset)
    Anonym skrev 2013-01-04 16:08:19 följande:
    jag kan med tappa koncentrationen under förspel, så vi mer eller mindre hoppar de. Vi eggar varandra, retas lite på dagen sen på kvällen då vi har lust kör vi. Jag har problem med torrhet sen första barnet och de löser vi med glidmedel, så även om jag inte är våt så VILL jag och då tar ajg glidmedel, sen när de väl är igång och så så blir jag ju våt av det =)

Jo så gör jag också. Vi kanske måste bli bättre på att egga varandra på avstånd! Det har ju fungerat för mig förr! men han är så kass på sex-sms och så så det blir oftast fel! Haha! man skall ju inte skratta åt det, men han har varken talets eller skriftens gåva, inte via sms i alla fall! och det är det enda sättet för oss att komunicera när vi jobbar! Men han kanske blir bättre med tiden om vi ger det en chans?
  • Anonym (Frun i huset)
    Anonym (nr1) skrev 2013-01-04 16:14:19 följande:
    Ja de kan de bli. Vio skickar aldrig sexsms eller liknande, de ligger lixom inte riktigt för mig hehe =) Vi kan daska rumpan eller han "råkar" smeka mina bröst... sen andra ggr, kan vi sitta i soffan helt utan att eggat och frågar, är du sugen? Och då bara kör vi =) Och för oss fungerar de =)

Bästa råden på länge! Tack!
  • Anonym (Frun i huset)
    Anonym (nr1) skrev 2013-01-04 16:26:45 följande:
    Jag kan tilläga att de blir barn av de med =) Och de säger jag av erfarenhet =)

Det va sött sagt! Suger i mig det du skriver som en svamp! Tack :)
  • Anonym (Frun i huset)

Wow, säger jag bara. Speciellt ett wow till, assistent till älskare. Så blir det gärna. Borde man kanske försöka komma ifrån allt lite och låta allt komma ikapp en och därmed lusten också! Tack! Verkligen tack!

Svar på tråden Lite/ingen lust men vill ha barn!