Lite/ingen lust men vill ha barn!
Såhär är det! Jag är kär och galen i min man! När jag ser honom blir jag så glad och lycklig! ÄNDÅ så Kommer jag inte igång med sexet! Jag har ändå flera morötter, såsom: Förälskad, Älskar närhet, vi försöker få barn m.m. va sjutton är det för fel på mig? Jag vill ju ha sex! jag kan längta när han är på jobbet, men så när han kommer hem så dalar det bara! Vi har absolut inget tråkigt sexliv! Tvärtom, otroligt eggande och spännande varje gång för vi är båda så öppna! Av någon anledning så tappar jag focus när vi ligger och har förspel... börjar fundera på måsten osv. Får tvinga mig till att återigen focusera på vad vi håller på med. Inte för det, när vi väl har sex så är det såååååå bra! Men vad göra? Vad gör ni? Tips? Någon som har samma problem?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-04 16:08
Det blir ju inga barn gjorda om man inte har sexlust. Jag hade ju sex nonstop med min man förr, eller ja, ofta i alla fall. Nu är det 1-2 gånger i månaden!!! visst har vi haft det jobbigt ibland men inte med varandra. Utan med att vi varit tvugna att flytta, min mamma och en av våra vänner fick hemsk cancer osv. Det har varit lite stressande. Men vår relation har ju bara växt och blivit starkare!