Vi som kör GI/LCHF nu för att snart starta bebisverkstad!
Hej! Det verkar som att vi har mycket gemensamt så tänkte att jag kan vara med i din tråd om det går bra :) Jag är också 27 och bor i Stockholm, har varit tillsammans med min fästman i snart 8 år och vi vill gärna ha barn snart. Har aldrig haft regelbunden mens och ätit p-piller sedan jag var tonåring. Slutat med dem vid två tillfällen men blivit rekommenderad av olika läkare att fortsätta med dem tills jag vill bli gravid. Har också fått veta att jag har PCO och troligen kommer att behöva hjälp när jag vill bli gravid. Har ett vikariat just nu och vill gärna ha fast jobb innan vi börjar försöka men förhoppningsvis blir det i år!
Jag är också 163 cm men väger mkt mer än du, vet inte exakt just nu men mer än jag någonsin vägt tidigare, säkert över 85 kg. Vill verkligen gå ned i vikt och har testat med allt, tror GI är det som blir bäst för att jag äter alldeles för mycket kolhydrater och måste bli av med det beroendet. Så måste jag verkligen komma igång med träningen också! Min drömvikt är 60 kg, var nere på det för några år sedan och det var fantastiskt!
Någon annan som är i samma sits? :)