• Morris79

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

Hej!

Vi fick den 4/12 veta att vår lilla bebis inte levde längre! Var då i v.13... Lycka byttes mot sorg och det har varit fruktansvärt jobbigt sedan dess! Gråtit floder och känt att livet är orättvist!

Skrapades två dagar senare och förra veckan hade jag min första ägglossning! Ska vänta in mensen som ska komma nu efter nyår och sedan testar vi nog, går det så går det!

Vill så gärna bli tre...

• Morris79
    Anonym (=() skrev 2013-02-22 15:58:34 följande:
    ÄR det så!?!?!? Att det är större risk att det slutar med mf igen för mig nu då!? Näääe vad ledsen jag blir av att läsa detta!!  hade inte en aning om att det innebär större risker att bli gravid direkt, min bm sa inget om det.

Till mig sa läkaren inte så, att det innebar större risk för missfall. Det var mer för psyket, att man ska återhämta sig mentalt efter ett missfall, därför rekommenderar dom 1 mens efter ett missfall men det är liksom ingen fara att bli gravid!

Kommer säkert gå bra för dig Glad KRAM!
  • Morris79

varmland: Fick min mens sex veckor efter skrapningen efter mitt MA! Håller tummarna för att den kommer snart!

c4trin: Skumt att inte mensen kommer men ändå negativt - Hur många dagar över tiden är du?

• Morris79

Förstår din oro!!! :( Fruktansvärt! Min BM sa att det är vanligt med en blödning vid den tidpunkt man brukar ha mens, kan kanske vara så i ditt fall? Hoppas!!! Styrkekram!

• Morris79

Förstår att du oroar dig, hade jag också gjort... Fick MA i v.13 och skrapades i början på december så jag vet vad du gått igenom! Håller varje fall tummarna för att allt är bra med lillpyret!

• Morris79

Venne: Beklagar och känner verkligen med dig! Vet vad du går igenom och delar din sorg och rädsla :( Stor kram till dig!

• Morris79

Men åh! Fy vad hemskt :( Beklagar verkligen!!! Skönt att du hade en bra läkare varje fall, en liten tröst mitt i allt elände! Var det pga ett koagel som detta hände? Är det samma som hematom? :( STOOOR Kram till dig! Ta hand om dig!

• Morris79

Min kropp känns också annorlunda efter mitt MA, har mer ont vid ägglossning och mensen är rikligare och längre!

• Morris79

Håller tummarna jag med!

Men du har fått utslag på ÄL när du testat med stickorna, visst? Sedan kan det väl iofs göra det ändå, utan att man har ÄL liksom?! Hoppas på det bästa varje fall!

• Morris79

Mymemlan: Får en klump i magen när jag läser dina rader, sååå ledsen för er skull :( Gått igenom ett MA så jag vet hur du känner! Stor styrkekram!!!

• Morris79

Bianca1: Åh! Vännen! Lovar att tänka på dig massor!!! De kommer hitta hjärtljud, det känner jag på mig! Stor kram!

• Morris79

Blir ledsen och får ont i magen när jag läser om all oro och eventuella missfall på g... Håller tummarna sååå för att allt ska vara bra och gå vägen!!! Tankar och kärlek till er!!!

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?