• MrsHappy

inget sex på 3 månader

Detta börjar blir allvarligt!

Jag och min sambo har inte haft sex på 3 månader. Detta började med 1 gång varannan vecka, gick sedan ner till 1 gång i månad och nu inget på 3 månader? Kan tillägga att vi inte har några barn och är unga :( det konstiga är att vi har det jättebra i förhållandet, vi pussas ( inga kyssar) håller om varandra o umgås så mycket vi hinner. Vad kan det bero på?

• Svar på tråden inget sex på 3 månader
  • MrsHappy

Det värsta är att jag har börjat fantisera om en annan och har kommit på honom med att sexchatta med andra.

• MrsHappy

Det värsta är att jag har börjat fantisera om en annan och har kommit på honom med att sexchatta med andra.

• MrsHappy
    Peter46 skrev 2012-12-30 10:31:18 följande:
    Hej!

Det första jag hade gjort är att försöka analysera varför det har blivit mindre och mindre sex. Sen hade jag försökt prata med honom och försökt få reda på mer, varför vill han inte, varför sexchattar han? Jag hade försökt ta reda på om det är något som har med mig att göra eller med honom, om kärnslorna finns kvar osv. Kanske är det så att han vill att du tar initativ (om det skulle bara vara han som gör det) osv.

Lycka till    
    Hej tack för ditt svar. Vi försöker nu att ha mer sex och se om lusten kommer tillbaka, vi har varit med om mycket den senast tiden och försöker att gå ut oftare och se om det blir bättre.
Svar på tråden inget sex på 3 månader