• MrsHappy

inget sex på 3 månader

Detta börjar blir allvarligt!

Jag och min sambo har inte haft sex på 3 månader. Detta började med 1 gång varannan vecka, gick sedan ner till 1 gång i månad och nu inget på 3 månader? Kan tillägga att vi inte har några barn och är unga :( det konstiga är att vi har det jättebra i förhållandet, vi pussas ( inga kyssar) håller om varandra o umgås så mycket vi hinner. Vad kan det bero på?

• Svar på tråden inget sex på 3 månader
  • Anonym

Inget konstigt alls, brukar bli mindre sex ju längre man har varit tillsammans. Om ni inte skulle haft någon närhet alls så skulle jag blivit misstänksam iaf, men ni verkar ju ha det bra i övrigt. Det normala är att ha sex några få gånger per månad så ni är inte konstiga eller så. Sen kommer perioder med inget sex. Men vad gör det om ni inte har sex om ni ändå är gosiga och har mycket närhet?

• MrsHappy

Det värsta är att jag har börjat fantisera om en annan och har kommit på honom med att sexchatta med andra.

• MrsHappy

Det värsta är att jag har börjat fantisera om en annan och har kommit på honom med att sexchatta med andra.

• Peter46

Hej!

Det första jag hade gjort är att försöka analysera varför det har blivit mindre och mindre sex. Sen hade jag försökt prata med honom och försökt få reda på mer, varför vill han inte, varför sexchattar han? Jag hade försökt ta reda på om det är något som har med mig att göra eller med honom, om kärnslorna finns kvar osv. Kanske är det så att han vill att du tar initativ (om det skulle bara vara han som gör det) osv.

Lycka till    

• MrsHappy
    Peter46 skrev 2012-12-30 10:31:18 följande:
    Hej!

Det första jag hade gjort är att försöka analysera varför det har blivit mindre och mindre sex. Sen hade jag försökt prata med honom och försökt få reda på mer, varför vill han inte, varför sexchattar han? Jag hade försökt ta reda på om det är något som har med mig att göra eller med honom, om kärnslorna finns kvar osv. Kanske är det så att han vill att du tar initativ (om det skulle bara vara han som gör det) osv.

Lycka till    
    Hej tack för ditt svar. Vi försöker nu att ha mer sex och se om lusten kommer tillbaka, vi har varit med om mycket den senast tiden och försöker att gå ut oftare och se om det blir bättre.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-18 22:16:57 följande:
    Inget konstigt alls, brukar bli mindre sex ju längre man har varit tillsammans. Om ni inte skulle haft någon närhet alls så skulle jag blivit misstänksam iaf, men ni verkar ju ha det bra i övrigt. Det normala är att ha sex några få gånger per månad så ni är inte konstiga eller så. Sen kommer perioder med inget sex. Men vad gör det om ni inte har sex om ni ändå är gosiga och har mycket närhet?

Okej. Du pratar för alla? Jag är mamma till 2 barn, har ett heltidsstuderande och min man har också ett heltidsarbete. Vi har varit ihop i fem år. Vi har sex minst 1 gång om dagen. Det är inte normalt att inte ha sex på 3 månader. Då skulle både jag och min man bli tokiga. Onanera frekvent eller fantisera om sex konstant. Beror det på depression eller annan sjukdom så är det däremot normalt.
  • markusnormal

Måste alla knulla??? Varför måste man?????? Är det så jävla viktigt för brudarnas välbefinnande! Skaffa en dildo för helvete

• Anonym
    markusnormal skrev 2013-01-03 18:54:41 följande:
    Måste alla knulla??? Varför måste man?????? Är det så jävla viktigt för brudarnas välbefinnande! Skaffa en dildo för helvete

eller snarare en ny man, om man var i ett förhållande med dig och dina ideer......
  • markusnormal

Precis! Jag vill inte ha någon! För sjukare släkt får man leta efter!

Tycker verkligen synd om Er! Kåta jävla syndare

• Anonym
    markusnormal skrev 2013-01-03 19:42:29 följande:
    Precis! Jag vill inte ha någon! För sjukare släkt får man leta efter!

Tycker verkligen synd om Er! Kåta jävla syndare

det är en drift, dock starkare hos vissa. Med dagens utbud kan det till och med bli skadligt, och då syftar jag främst på pedofili eller när man utnyttjar någon mot dennes vilja. Men så länge det finns en efterfrågan finns det ett utbud.

Men att leva i ett föhållande där man man är två vuxna och den ena har mer lust än den andra, kan vara jobbigt på alla sätt och vis. sex är inte bara lust, utan närhet och bekräftelse. Men du verkar inte känna denna starka lust, och det är ju individuellt.  
  • markusnormal

Någon som vet varför kuken blir styv när man bajsar?

Svar på tråden inget sex på 3 månader