Anonym (inte mig) skrev 2013-09-23 15:20:17 följande:
Ni har så många trakkasserat mig, så ni får ni f-n ta och svara: Det är så intressant. Det enda som jag till en början skrev i denna tråden, var helt enkelt FRÅGA om vad som driver en till att visa pattar röv fetta och allt, på internet? Det var exakt så som var min första fråga, REDAN DÄR så blev jag påhoppad med allehanda kommentarer och smutskastande. Jag har heller ALDRIG sagt att varken tjejer killar män kvinnor är fula, oattraherande, att nakna kroppar är fult eller något av detta, utan det som jag skrev, var som sagt vad som driver så otroligt många, framförallt tjejer kvinnor, till att flasha och blotta både det ena och det andra, just på internet. Många gör det mot betalning, många är väldigt unga, har läst en del böcker om både Alexandramannen, skamfläck, 14år till salu och liknande, jag tycker det är väldigt intressant. Att man som väldigt ung, låt säga 12-16år inte känner att det finns någon annan utväg än att slänga kläderna för att det är enda gången som man syns, det är tragiskt, dock kan jag på något sätt förstå det. MEN det som jag än en gång inte förstår och som jag önskade svar på, thats it. Att sedan flertalet här inne gaddar ihop sig, går till attack meddetsamma, gör givetvis att jag mår dåligt och ännu sämre när ni skriver saker som att jag borde ta livet av mig direkt etc. Jag kan upplysa att jag kommer ta livet av mig, det har jag planerat redan långt innan ni gav mig det rådet här inne, tro mig, det som ni skrivit här inne tar inte knäcken på mig på det sättet, däremot så inser det hur otroligt taskiga människor är emot andra när man går ihop i grupp. Jag har inte varken försökt att få många på min sida eller ens för den delen haft någon som helst strävan till en början att vara taskig eller elak emot någon alls, utan än en gång ville få svar på mina frågor, thats it. Men okej, jag skriver mycket provocerande saker för det är mitt sätt att bli sedd, det är mitt sätt att få uppmärksamhet, det är mitt sätt att få bekräftelse. När man inte blir bekräftad och uppmärksammad när man försöker att ge kärlek och omtanke till världen, men när man gör motsatsen, då blir man bekräftad, då är världen verkligen påväg åt fel håll. Jag har inte varken fint yttre, fin kropp eller något liknande att kunna visa för att få bekräftelse, mitt inre och min ödmjukhet hjärta och själ är ändå ingen som vill ha, så då är det att vara en idiot som fungerar bäst. Vill även säga TACK till dem fåtal människor som faktiskt förstår mig, inte försvarar mig, utan förstår mig. Jag är inte ute efter att folk ska försvara mig när jag skriver dumma saker, detta är däremot något som ni som skriver dumma saker till mig gillar, att gå ihop i grupp, trycka ner en ensam, när den är så ensam och på botten så man inte kan trycka ner den mer, då går man till nästa människa. Är hellre en sedd idiot än en bortglömd skönhet.
Om du bor i värmland så kan jag hänvisa dig till bra kbt terapeuter under utbildning på masternivå...jag tror nämligen inte du kommer få gehör just i denna tråd för din ev. Problematik och psykiska status. I den här tråden är de flesta laid back och har kul och småsnackar lite vilket framkommer i trådstarten..tråkigt att du upplever dig själv som en idiot..men som sagt...