• mepetite

Helkroppstråden

möraförmen..
  • mepetite
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 11:56:29 följande:
    varför döljer du fejjan när den syns på din profilbild?

för att jag är nyvaken och ville inte visa upp mitt ansikte. enda anledning till mitt ickeanonyma inlägg beror på att jag är "straffad" av familjeliv..ansiktet är inte ens relevant för bilden!
  • mepetite

vad har egentligen hänt med helkroppstråden. tycker den genomsyras numera av personer som har bara negativ energi och någ illa att komma med.

• mepetite
    Secret skrev 2013-06-09 18:58:20 följande:
    Varför så mycket diskussioner i en bildtråd????
    Och var inte syftet att det skulle vara en feel-good-tråd istället för en:
    Åhh- Gud-jag-måste-ha-sista-ordet-tråd!!!!
    framförallt negativa och nedsättande diskussioner. sitta och prata om chokoholicas axlar över hennes huvud, istället för att skriva direkt till henne! Dessutom var hon ju i en viktnedgångsprocess. Håller med dig iaf. 
  • mepetite

men uh så goe ni e då. Ja, jag brer på den härliga värmländskan! Nu har tråden börjat tagit form igen med massa fina och unika bilder. men vesst vet ni.. =D

• mepetite
    Karios skrev 2013-06-10 20:03:02 följande:
    Nu var det alldeles för länge sedan jag fick någon bekräftelse. En blyg viol som jag måste nämligen ha det. Ofta och mycket. Seså, inte snåla nu.

Denna komposition har jag döpt "Mad Onkel Fester goes beer-bonkers".

det ser gott ut det du håller i händerna ;)
  • mepetite
    Karios skrev 2013-06-10 20:21:47 följande:
    Och då skulle du bara veta vad mycket "gott" jag kan åstadkomma med de händerna

jag förstår det ;)
  • mepetite

glad tjej kommer hem från jobbet och solen skiner. (Nej, ansiktet är fortfarande inte relevant för tråden)
  • mepetite
    Anonym (japp) skrev 2013-06-11 18:05:23 följande:
    Nu gick de bättre. Minskat 4 cm runt låren så de känns helt ok att gå i shorts numera :)

åh vad fin du var! självklart kan du använda shorts!
  • mepetite
    LightOnARainyDay skrev 2013-06-11 19:19:05 följande:
    Snygg bild^^ hade gärna gett dig en kramFlört

kram
Svar på tråden Helkroppstråden