• Mattias39

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2013-08-14 10:56:56 följande:

Det är ungefär som att fråga varför man tittar på teve. Man får antagligen inte ut något vettigt av det, det för en inte framåt i sin utveckling som människa... Men, det får tiden och gå och ibland, rätt var det är, så sitter man och småler litegrann.

Och, om man är återkommande besökare så börjar man ibland finna det underhållande. Det kan du likna med att titta på en teve-serie. Man undrar vad som händer sen. 

Det är nog det enda försöket jag tänker ge mig på. Vissa gillar att titta på teve, andra gillar att hänga på Helkroppstråden (och vara aktiva).
    Jag bryr mig inte ett smack om varför några väljer att titta på teve. Jag tycker tom att det är konstigt att du undrar över det du undrar över... men snälla, bespara mig en förklaring på det.
    Stanna kvar och titta på bilderna, ge glada tillrop till det du gillar, var tyst med det du inte gillar.
    Eller lämna tråden och ägna ditt liv åt det du finner viktigt/roligt/givande.

Puss       
    FANTASTISKT bra svar!!!
  • Mattias39

Mandiisen, Dockan, Nanime...Helt olika bilder men ni är verkligen supersnygga alla 3...!!!
    Vackert, sexigt och väldigt fint!!

• Mattias39
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-15 21:38:45 följande:

Lite mer avklätt....
    ;)

MM...snygg bild och jag älskar också dina naglar....tycker att snygga händer och naglar är otroligt sexigt!! Tungan ute
    Becca1989 skrev 2013-08-15 21:47:49 följande:
    Var längesedan jag sponsrade med några bilder,så tänkte att nu jäklar var det på tiden :)
    Det var ett tag sedan, men du tog igen det med besked...Du är jättefin!! :)
  • Mattias39
    119Ida skrev 2013-08-16 18:31:25 följande:

Laddar upp den mest osexiga bild jag kunde hitta, haha.
    Har gått upp åtta kilo över sommaren, det syns! Glad

VA?? Du skojar?!? Hur i hela friden har du lyckats gömma dom isåfall?? Du ser ju ut ut att ha en supersnygg kropp!!
  • Mattias39
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-16 20:13:25 följande:

Väntans tider....

Väntar på....? :)
    Snygg som tusan är du iaf, så den du väntar på lär bli lycklig... !!Glad
  • Mattias39
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-16 22:28:11 följande:
    Väntade på trevligt sällskap men han är i Tyskland har jag hört...

Ja...men på hemresa snart..har jag hört... ;)
  • Mattias39
    pinkdolly skrev 2013-08-18 20:49:12 följande:

Underbara,fantastiska Dockan, som numera tydligen är kattägare...man blir aldrig besviken, snarare förvånad över hur du gång på gång lyckas överträffa dig själv...Du är sååååå fantastiskt sexig!!! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden