• Mattias39

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-08-12 09:44:48 följande:
    Finns, seriöst, folk som botat sin höjdrädsla genom att hoppa fallskärm.

Inte så att dom avled och därmed var höjdrädslan ett ickeproblem, utan....ja. 

Så, Matte, det är bara till å skriva in sig, sommaren är inte slut än. Jag hoppade långt in i oktober månad när det begav sig, fast då får du ta långkalsonger med dig till klubben. Jag har hoppat när det var några enstaka plusgrader på backen, då var det 32 minusgrader på 4,5 kilometers höjd där jag steg av taxin. Det blev lite off-t här, men det tror jag folk tuggar i sig. Kanske inte med välbehag, men tuggar i sig iaf, det gör dom !!!

Ha en för jävla skön dag, Matte. Nu när SOLEN skiner å allt....

Mvh //Anton 
    Förstår din välvilja Anton....MEN:
    Inte en chans i h-vete att det nånsin kommer att hända... Skrattande
    Var uppe i Eiffeltornet ifjol och mer blek i facet går inte i bli....Obestämd 

• Mattias39
    Anton Chigurh skrev 2013-08-12 09:44:48 följande:
    Finns, seriöst, folk som botat sin höjdrädsla genom att hoppa fallskärm.

Inte så att dom avled och därmed var höjdrädslan ett ickeproblem, utan....ja. 

Så, Matte, det är bara till å skriva in sig, sommaren är inte slut än. Jag hoppade långt in i oktober månad när det begav sig, fast då får du ta långkalsonger med dig till klubben. Jag har hoppat när det var några enstaka plusgrader på backen, då var det 32 minusgrader på 4,5 kilometers höjd där jag steg av taxin. Det blev lite off-t här, men det tror jag folk tuggar i sig. Kanske inte med välbehag, men tuggar i sig iaf, det gör dom !!!

Ha en för jävla skön dag, Matte. Nu när SOLEN skiner å allt....

Mvh //Anton 

Detsamma förresten!! :)
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-08-12 09:50:50 följande:

Tack ni! {#emotions_dlg.flower}  Ja det blev en liten serie såhär på morgonkvisten. Flört

Kanske kan bli en liten morgontradition? Drömmer
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-08-12 10:09:36 följande:
    Tack Anton. Känns storsint av dig att förlåt mig för denna gång. Men ska bättra mig i fortsättningen Solig

Oj. Jag är inte lika ihärdig att ta bilder som många av de andra flickorna här. Är nog lite för lat, tyvärr....men ska se vad jag kan göra. Kanske nån gång ibland GladDrömmer{#emotions_dlg.flower}

När det gäller dig och dina bilder så är jag glad varje gång jag ser ngt av dig....du vet jad jag tycker om dig och dina bilder...Flört
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-08-12 10:28:25 följande:
    Du är gullig Mattias. Värmer alltid lite extra när det är du som skriver. Tack, och hoppas få se något av dig snart :)

Jag och mitt rosa ....;)

ahhhh...älskar att vara tillbaka på jobbet när man får se såna här sköna,sexiga tjejer på skärmen...!!
    Du gör dig bra i rosa...också! Flört
    Vääääldigt bra... {#emotions_dlg.flower}

Ska skärpa mig, kanske kommer ngt snart... Flört
  • Mattias39

SHIT...Dockan och Allie...sååå fina ögon!!
    Drunknar lite i dom ett tag här...lär inte bli mer jobb gjort idag... Tungan ute

• Mattias39
    The Riddler skrev 2013-08-12 13:52:27 följande:
    Exita FL då?
    Näää...nu ska vi inte överdriva... Flört
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-12 13:52:42 följande:

Inga ögon, annan del av ansiktet...Kyss
    Tror vi konstaterat förr att jag gillar randigt.. Dock inte när det blir långrandigt... Tungan ute
    Eller vad fan, vi tar ögonen också när jag är igång... Drömmer

Snyggt jobbat....och jag ser att du har varit EXTREMT duktig under sommaren!! Väldigt,väldigt imponerande!!! Solig
  • Mattias39
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-12 14:11:02 följande:
    Hjärta

Anledning så god som någon Drömmer

Jag är alltid duktig Mattias... Alltid Flört

Önskar jag kunde säga emot dig bara för att retas...men det går ju inte... Flört
  • Mattias39
    vonKatt skrev 2013-08-12 15:02:43 följande:
    Ögon var det idag va? :)

Ah....lika extremsnygga som de andra ögonn i tråden...!!
    Hur är det möjligt att alla FL´s tjejer är SÅ snygga och har så snygga ögon?!?! Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden