Inlägg från: Mr Espresso |Visa alla inlägg
  • Mr Espresso

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2012-12-21 09:29:54 följande:
    Du kan vara lugn, det lär absolut inte bli ngn mobbning på din bild!
    Måste säga att jag inte riktigt förstår varför du dragit dig för detta....jättefin ju!! Glad
    Jag tycker du har bra proportioner och väldigt fin!! BRA jobbat!!!
    Du är snabb Mattias, för du tog mina ord. Det är ju tjusningen med denna tråd att alla kroppar har sin skönhet oavsett hur man ser ut
  • Mr Espresso
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 09:26:02 följande:
    Då var det väl dags.
    Eftersom jag i ett svagt ögonblick lovade Anton att om han laddar upp en bild så gör jag det med.
    All mobbning undanbedes vänligt men bestämt
    Jag vet att jag inte kan jämföras med många andra i tråden, men det här är JAG!

Jättefin bild Tomte
  • Mr Espresso
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 10:59:11 följande:

Här snackar vi vardag!!! Något så familjelivsvänligt kan inte ens muttermuttan klaga på.
    Även vardagsbilder har ju sin charm
  • Mr Espresso
    lilletrille skrev 2012-12-21 13:08:15 följande:
    Kan vi inte komma överens om en kollektiv lunchrast så att jag kan äta utan att känna mig stressad? Snälla?
    En bra ide, eftersom jag intog min lunch i steget och borde njutit mer av den. Ska vi ha lunchstängt mellan 12-13, eller vad säger ni?
  • Mr Espresso

Slänger in en julhälsning till Er alla. Här packas det för full inför julfirandet i hufvudstaden!

• Mr Espresso
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 15:38:52 följande:
    Det spelar noll betydelse i denna tråden, Putte, ta nu ditt ansvar här. Jag är blyg. Det är inte du.
    Hur går det med Haskels kåk, har du hört något? Funderar på att lägga mig i budgivningen, men exklusive kalsonger och gräsklippare!
  • Mr Espresso
    Putt B skrev 2012-12-21 15:45:29 följande:
    Kan man bara buda på gräsklipparen ? är beredd att satsa en slant...
    Tack Putte...Då sjunker ju Antons bud en aning, men vill gärna höra vad Haskel har att säga, för det är ju ändå hans kåk!
  • Mr Espresso
    petsod skrev 2012-12-21 15:46:58 följande:

Hmm ja du såg att kunna behöve en trimmer Tungan uteFlört
    Jag är bra på trimrar (Också) Kyss
  • Mr Espresso
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 15:49:24 följande:
    Inte ett skit, verkar som husägaren har gått i ide, och jag som tänkt höja mitt bud till 1,9 miljoner. Dock vidhåller jag att gräsklipparen skall ingå. Och Haskel kommer få behålla sina kalsonger, vilket han visat stor tacksamhet för.

Jag ser fram emot kvällen med tillförsikt, Mr Presso, det borde du också göra.
    Ok...Det verkar ju trots allt som att gräsklipparen och huset har samma värde och jag har redan 3 gräsklippare. Sen kommer jag ju att tillbringa 4 timmar på x2000 ikväll, så jag känner att affären kommer att rinna mig ur händerna.
    Antonio, vill du hålla mig lite ájour under kvällen?
  • Mr Espresso
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 15:55:38 följande:
    Jag skall göra mitt bästa, Mr Presso, lovar och svär. Hälsa så gott till damen...
    Tack för att du offrar den tiden för mig eftersom huset fått en plats i mitt hjärta Hjärta. Jag lovar att hälsa damen om hon inte redan gjort det själv!
Svar på tråden Helkroppstråden