Inlägg från: Mr Espresso |Visa alla inlägg
  • Mr Espresso

Helkroppstråden

Anonym (skäms) skrev 2012-12-19 22:51:42 följande:
    Måste erkänna att det känns motigt att lägga upp en bild på mig efter att ha sett alla fina tjejer här. Jag tänkte dock att jag skulle ta chansen att kanske acceptera min egen kropp lite mer om jag inte gömmer mig längre.

Jag har det senaste året gått ner 70 kilo efter en GBP-operation. Skäms ihjäl över hur jag behandlat min kropp och få idag och resten av mitt liv leva med "straffet". Är i alla fall mycket friskare idag. Är inte riktigt klar ännu men snart har jag nått BMI 25.

Here goes... iiiiiihhhhhh

Du ska vara stolt över det du gjort med din kropp, och bilden är fin! Bra jobbat och lycka till!
  • Mr Espresso
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 23:07:00 följande:
    Är det okej om jag inte kommenterar här, Mr Espresso ???
    Det är helt ok Anton, vi kan ta det över en öl och sammanställa alla fina bilder vi sett här idag Cool
  • Mr Espresso
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-20 07:11:04 följande:

Det är väl inte konstigt alls att pendla emellan att vara stolt och missnöjd? Många härinne har ju gått ner otroligt mycket, nånstans på mitten måste man tex kunna både vara jättestolt och ändå vara motiverad att fortsätta.
    Alla har sina skäl att lägga ut och att titta....
    Jag har själv en gammal arbetskollega som gått ner mycket i vikt, och varje liten positiv vink om hans kropp gör han överlycklig!
    Det jag ville ha sagt med det är att ni som gått ner mycket i vikt är otroligt duktiga och behöver kanske höra det och vi andra får något fint att titta på. 
  • Mr Espresso
    Reflec skrev 2012-12-20 09:45:12 följande:
    jag är helt chockad...igen...Frk Res...du är helt otroligt jävla het! av alla bilder jag sett är du överlägsen. och jag är både picky och kräsen.

Du får lägga in en stöt på henne. That what friends are for
  • Mr Espresso

Drevet dyker nog snart upp ska ni se, och "poff" så var även denna tråd förstörd!

• Mr Espresso
    lilletrille skrev 2012-12-20 14:22:24 följande:

Snygg pose
  • Mr Espresso
    octopuzz skrev 2012-12-20 15:27:28 följande:

Slänger in lite till i denna härliga tråd!
    Now we talking Kyss
  • Mr Espresso
    Tom Araya skrev 2012-12-20 15:34:38 följande:
    Ful BH! {#emotions_dlg.djavulsk} Flört

Otroligt fin kropp! Solig
    Människa...Skit i bh:n och njut av helheten Drömmer
  • Mr Espresso
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 15:50:26 följande:
    Tackar, Saft, gulligt av dig....Hjärta

Och dina ben !!!

Helvete alltså, jag finner inte ord längre. 
    Håller med dig Anton. Vilken superdupertråd detta är Kaffe
  • Mr Espresso
    lilletrille skrev 2012-12-20 17:34:50 följande:
    Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)
    Fan lille, vad bra skrivet {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden