Inlägg från: Fröken reserverad |Visa alla inlägg
  • Fröken reserverad

Helkroppstråden

Fröken reserverad skrev 2013-02-04 21:19:53 följande:
    Hej!
    Jättebra att du postar men en av reglerna härinne är att man måste posta bilder på sig själv..och jag tror bestämt att du inte är nallen.  Så bra om du lägger in en bild på dig istället

Mvh
    Fröken R (en av forumvärdarna) 
    Jaha. Upptäckte när jag postade att jag var i fel tråd. Förlåt lille Birger och förlåt nallen {#emotions_dlg.flower}
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserverad

Men ge er förhelvete..Ta det där snacket någon annanstans. Respektera tråden och dess följare.
    Demon 

• Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-10 14:27:02 följande:
    Ja om jag hade varit intresserad av henne så Kroppen är snygg och bilderna är fina, resten är inte särskilt intressant.

Svartsjuka eller avundsjuka är så klädsamt. .

Perfekt att du och alla andra anonyma gömmer er bakom det faktum att det inte går att spåra er.

Gratulerar till bitterheten.
  • Fröken reserverad
    Blueblood skrev 2013-04-10 16:14:45 följande:
    Angående den slutna tråden: eftersom majoriteten av bilderna som finns där är på erigerade mansorgan, vad diskuterar ni sinsemellan? Om det är vackra bilder? Bra miljö? Ger ni varandra tips på vilka vinklar man kan använda sig av? 
    Om du vill se vad som pratas om så gå tillbaka till i slutet av februari tex. Det borde ge en hint.
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-12 10:02:53 följande:

You said it, man. Exponera sig. Blottar-Bosse är med stolt över att exponera sig i gångtunneln till simhallen, men det är inte samma sak va?
    Helt korrekt. Inte samma sak.
    Här i den här tråden och medlemsgrupperna väljer de som trycker på länken själva om de vill se. Vill man inte se så letar man inte rätt på de här sortens trådar.

Angående BlottarBosse så visar han sig för alla, även de som inte vill se.
    Hade han skött sitt exponeringsbehov på ett bättre sätt hade han kanske fixat en sida på nätet där han kan visa upp sig och där folk själv väljer om de vill se eller skrivit stora skyltar kom och se..i buske nr tre från höger står jag naken. Och bara visat sig för de som sökte efter buske tre.

Inget fel i att gilla att exponera sig och vara exhibitionist så länge man inte påtvingar andra sin nakenhet.  
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-12 10:20:40 följande:
    Medlemstråden är död, bara en massa erigerade penisar i den.
    Det är väl medlemmarna själva som avgör om de vill vara med i gruppen eller inte. Vill man vara med så postar man bilder vill man inte det så behöver man inte bli medlem heller.
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-12 10:44:11 följande:
    Jaha och?
    Ja, som kommentar om enbart erigerade penisar. Har du något att tillägga?
  • Fröken reserverad
    Mattias39 skrev 2013-04-12 10:45:20 följande:

Äsch...vad f-n...retar väl upp Anonym lite extra då med att lägga upp en bild ...Som sagt, alltid retar det ngn...Skrattande
    Finfin bild
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-12 10:46:48 följande:

Absolut, de flesta tycker nog att ha 4 kk:s samtidigt är en merit, speciellt när man kör one timers samtidigt.
    Spelar det någon roll? Bara man inte ljuger och för de inblandade bakom ljuset så spelar det väl abslout ingen roll som helst hur många man har samtidigt så länge man skyddar sig ordentligt. 
  • Fröken reserverad
    Philipsson skrev 2013-04-12 10:50:57 följande:

Tack tack
Svar på tråden Helkroppstråden