Inlägg från: Fröken reserverad |Visa alla inlägg
  • Fröken reserverad

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-01-08 14:35:23 följande:
    tack! inte så naken.. vågar inteSkäms
    Du behöver inte vara naknare än så..bilden är jättefin.
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserverad
    Fotografen skrev 2013-01-08 17:32:43 följande:
    Mina bilder är inte retucherade mer än att jag ändrat kontrast och färger, även några med filter men aldrig att jag ändrar på kroppen "är ju den som skall plåtas för att den är som den är". Men det är Jag ,sedan hur andra gör är ju upp till dom att svara på.

Vet inte om din kommentar va allmän eller riktad till mig men Jag fortsätter hänga i tråden och tycker som du, underbart att helt vanliga personer tar bilder med sina telefoner och lägger ut.

Nakna kroppar är ju bland det vackraste som kan fångas på bild oavsett hur det görs!

Puss på dig

Dina bilder är underbart fina med. Den var mer en uppmuntran till alla här ute.
  • Fröken reserverad
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 10:55:23 följande:
    Således, mina underbara vänner, lite från trådens början :

Den översta bilden är några veckor gammal, bilden under den är från i somras.

Ja, å så en länk till en bild på mig när jag har på mig en vacker variant av en skotskt kilt. Länken skulle egentligen ha förekommit överst på varje ny sida i denna tråden, en sak som Dr Jekyl dyrt och heligt lovade att ombesörja, men nåt kom tydligen emellan, så här kommer i alle fall länken på nytt. 

Och jag vill för säkerhets skull varna känsliga tittare. Innehållet i länken kan i viss mån verka stötande. Nåväl, här är den iaf :

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p... 
    Alltså jag måste säga att kilten är faktiskt INTE vacker, hoppas du inte betalade dyrt för den
    Din kropp i övrigt är fin men kilten,nää. 
  • Fröken reserverad
    Mattias39 skrev 2013-01-17 16:21:30 följande:
    Förlåt, känner mig väldigt ego nu...men jäkla vad jag älskar när du har långtråkigt, Loveheart.... !!! Skrattande
    Det är faktiskt otroligt imponerande att du tom i den positionen lyckas se så otroligt FIT ut!! Hade jag suttit på det viset  så hade  det inte sett riktigt likadant ut... :(
    Superläcker, som vanligt!!! Tungan ute
    Du har helt underbara inlägg

Jag kan bara instämma....

• Fröken reserverad

Min kropp och rumpa. Med trosa på den här gången.

• Fröken reserverad
    Fotografen skrev 2013-01-23 18:44:13 följande:
    Sexig kropp och rumpa. ser den gärna utan trosor med Tungan ute
    Tack.
    Min rumpa utan trosor har vart med förr här. Tyvärr blev den bortmodererad efter ett par veckor  
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-01-24 15:09:49 följande:

Inte heller närbilder på erigerade kukar och närbilder på fittor...
    Nä, men manväljer ju själv om man vill vara med eller inte. Om man mår dåligt av att se sånt så ska man inte gå med. Angående vad man själv lägger ut för bilder så väljer man ju det helt själv.
    En feel good tråd helt enkelt  
  • Fröken reserverad
    straight arrow skrev 2013-01-27 12:37:20 följande:
    Fredagens klädsel på jobbet: 

Jättefin bild.
  • Fröken reserverad
    Mr Espresso skrev 2013-01-27 14:38:31 följande:
     Skjortan åkte visst av, men strunt samma!

Mums.
Svar på tråden Helkroppstråden