Inlägg från: lilletrille |Visa alla inlägg
  • lilletrille

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-03-10 12:55:19 följande:
    Vad har du emot saft egentligen?? Finns ju massa olika sorter
    Klart att det finns undantag från regeln, men rent allmänt så kan jag säga att saft inte är min favorit..Man blir liksom mer törstig ju mer saft man dricker ;)
  • lilletrille
    NOEL75 skrev 2013-03-10 13:31:33 följande:
    Mmm ligger lite i det. Som med öl ungefär fast man slipper eller går miste om att bli full...

Är nog dags för en kaffe apropå törst  
    mm, lite så :)

Du vet väl att man skall dricka två glas vatten för varje kopp kaffe man dricker, va?
  • lilletrille
    Anton Chigurh skrev 2013-03-10 14:33:12 följande:
    Huva. Jag som är en riktig kaffekäring, blir 12 - 15 koppar per dag....
    Men Anton! 12-15 koppar, det kan ju verkligen inte vara nyttigt!?

Jag får koffeinchock och börjar skaka efter 4 :)
  • lilletrille
    mycketsaft skrev 2013-03-10 15:33:05 följande:
    Hon är ju naken! Porrigare än så blir det knappt!

Och tack alla snälla :) 
    Apropå det; har du frågat henne om det är ok? Lite integritetskränkande kan jag tycka annars. Slänga upp nakenbilder på andra.. ;)
  • lilletrille
    Anton Chigurh skrev 2013-03-10 15:44:30 följande:
    Fan, Trille....så långt har jag inte tänkt. Det luktar fängelsestraff för min Saftis här !!!

Jag kan inreda ett rum i källaren med handbojor och allt, det kan mycket väl klassas som fängelsecell. Om Saftis nu blir dömd. 
    Tänker du Fritzla henne? Låter läskigt och lite spännande.. :D
  • lilletrille
    Anton Chigurh skrev 2013-03-10 15:54:51 följande:
    Jag tänkte mig att hon får tillbringa några timmar där lite då och då. Lördagskvällar, tex, nåt straff skall hon ju ha. 

Eller tänker jag fel här ??? 

Du kanske också har begått/gjort nåt olämpligt, Trille, som du förtjänar straffas för. Nu brukar fredagskvällarna gå åt i höladan, men jag skall nog fan orka med en omgång i en trevlig fängelsecell på lördagskvällen också, jag är hyfsad vältränad. Syndare skall straffas, så det så....
    Haha, jag tycker att det låter som ett lämpligt straff :D
  • lilletrille
    NOEL75 skrev 2013-03-10 19:47:12 följande:
    Nja, det kände jag faktiskt inte till.... Men skall tänka på det så jag inte blir uttorkad. Vill ju inte sänka prestationsförmågan Flört
    Nej gud, det skulle ju vara katastrof ;)
  • lilletrille
    mycketsaft skrev 2013-03-10 20:00:40 följande:
    hoppsan, det tänkte jag aldrig på! Frågade henne nu, hon kurrar, men jag är osäker på om hon förstod frågan.. Får hoppas ingen anmäler bara

Och Anton, skulle jag hamna i något fängelse så hoppas jag att det blir ditt! 
    Det som spelar roll är att man får ett positivt svar, och kurrande är ju faktiskt positivt. Sedan om motparten förstod frågan är faktiskt skit samma :D
  • lilletrille
    ayreon skrev 2013-03-20 17:28:02 följande:
    Håll till godo. 192 cm / ~81 kg.

Släng iväg ett PM om det gav mersmak!

Oh my :)
  • lilletrille
    NOEL75 skrev 2013-03-21 08:50:34 följande:
    Är det här du finns Trille!! Jag som saknat dig så... Hoppas allt är bra snygging!! Kyss

Och Dörren också....Du är också saknad ju...både av mig men inte minst den kvinnliga skaran i den stora ormgropen haha!!
    Tack det samma Noel, jag mår bra här på utsidan.

Precis som Dörren så är jag helt övertygad om att du håller skutan på rätt kurs (och kaptensmössan på rätt ställe;)
Svar på tråden Helkroppstråden