Helkroppstråden
Tack fina Anton :)
Tack fina Anton :)
[quote=70170961][quote-nick]pink dolly skrev 2013-06-11 09:57:25 följande:[/quote-nick][/quote] Snyggo!
Det var en helt underbar feel good-tråd, och på något sätt är det fortfarande så. Inte för att det är så himla positivt här inne, men jag känner tacksamhet. Tacksamhet för att jag trots min vattenfyllda gravidkropp kan sitta här och glädjas över andras viktresor, fina kommentarer och vackra kroppar utan att känna bitterhet. Hoppas att jag aldrig någonsin, oavsätt självkänsla, kroppsform och andra problem blir en så sorglig människa att jag känner behov av att trycka ner andra..
Men vad sägs om att alla anmäler den där sorgliga människans inlägg istället för att ge honom uppmärksamhet? Jag gjorde det i går, och resultatet var att moderator plockade bort inlägget, samt skrev en varning i tråden. Gör vi alla samma sak så kommer de snart ta bort rätten att skriva anonymt och han får antigen sluta skriva eller börja stå för sina korkade kommentarer..
Och Mandiisen, du är jättefin! Om det nu är så att hans mansbröst ser ut som dina bröst gör, så är det inte dig det är fel på. Det är snarare så att han kanske borde stänga av datorn, ställa bort chipsskålen och komma sig ut och motionera lite.