Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2013-11-24 09:18:37 följande:
    Morgondusch...
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-24 09:58:33 följande:
    Morgonduschen avklarad
    Hmm, vilket trevligt sammanträffande...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Det har nog alltid varit tydligt att du är mycket vältränad, men det var speciellt roligt att du valde att framhäva musklerna

celineswaltz skrev 2013-11-24 12:36:00 följande:
    Tack... Blir glad på ett särskilt sätt att mina muskler uppskattas 

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Det funkar bara på iPhone, med officiella appen tyvärr.

Anonym (kvinna28) skrev 2013-11-24 21:20:43 följande:
    Hej! Jag undrar bara om fler har problem med att lägga upp bilder från mobilen? :/

• straight arrow

Tjusigt!

Anonym (kvinna28) skrev 2013-11-24 21:49:01 följande:
    fick upp den

• straight arrow

God morgon!

• straight arrow
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-25 06:41:19 följande:
    Du får ursäkta att jag inte kommenterar så många av dina bilder, men du gör mig mållös, på riktigt.
    Desto bättre de gånger du faktiskt hittar orden... :)
  • straight arrow

Snyggt!

ID skrev 2013-11-25 07:32:04 följande:
    Varken eller! Och nu är den andra dörren borta för alltid, vi kör såhär, med ett nytt nick istället. Du bär upp namnet bättre än någon någonsin kommer göra, så behåll det du!  Nu slutar jag gå OT och säger ist god morgon till tråden med mitt första bidrag     

• straight arrow

Vardå, i "sexy town" eller i stora stan på västkusten?

Anonym (kvinna28) skrev 2013-11-25 09:21:44 följande:
    Nej då jag är också där ;-D

• straight arrow

Det blir ett litet problem när underkläderna ska levereras till Anonym (het tjej) - ska de läggas i en Ica-kasse på centralen?

GoodMangoo skrev 2013-11-25 13:03:10 följande:
    Vi kan väl påbörja en önskelista och se vad det leder till !!??

• straight arrow

Har han sponsrat dig med äkta värmländska älg-kalsonger?

GoodMangoo skrev 2013-11-25 13:06:13 följande:
    Haha ja Matte du kan bortse ifrån detta inlägg !!

Svar på tråden Helkroppstråden