Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

God morgon tråden...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Ett elegant och stilfyllt bidrag!

Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-19 10:55:20 följande:
    Ett litet morgon bidrag

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    fialotta85 skrev 2013-11-19 13:38:13 följande:
    Gah, ändrar mina två från Mangoo till Dörren!!
    Nu får ju Dörren prestationsångest...

• straight arrow

Haha, tänkte jag skulle försöka distrahera er en aning så han får litet lugn att prestera...

fialotta85 skrev 2013-11-19 13:46:18 följande:
    Snyggt Pilen! Men Dörren få prestationsångest? Näärrå, han är bara äckligt envis

• straight arrow

Det är en fantastisk fin komplimang, tackar och bockar, men jag menade inte att försöka bräcka dig, inte alls! I själva verket tänkte jag stötta dig för att få tjejerna att tappa fokus från dig en sekund i alla fall

justnextdoor skrev 2013-11-19 14:17:45 följande:
    Nej då Pilen! Ingen prestationsångest här! Du är utom tävlan! Den här mannen har enligt min mening FLs snyggaste manliga kropp, jag vill även nämna Anton som kraftig utmanare till den titeln. Om ni frågar mig alltså en gammal PT! Jag är inte lagd i någon läggning där jag vill dela sängkammarn med grabbarna så det är bara ett konstaterande!!

• straight arrow

Aah, vackert!

Anonym (Lojsan) skrev 2013-11-19 18:18:43 följande:
    Favorit i repris ;)

• straight arrow
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-19 19:57:57 följande:

Oh yes :) en som vill dra i håret äntligen plötsligt händer det
    Säg den som inte vill dra i det där vackra håret... Oskyldig
  • straight arrow
    GoodMangoo skrev 2013-11-19 20:13:31 följande:

Nej det är jag inte då jag enbart skickar sådana bilder via inboxFlört
    Förvånad !! Flört {#emotions_dlg.flower} Skål
  • straight arrow
    GoodMangoo skrev 2013-11-19 20:29:56 följande:

*Pling* Cool!!!
    Pling pling? Skrattande
Svar på tråden Helkroppstråden