• Anonym

Helkroppstråden

ulfsas skrev 2013-04-21 12:45:04 följande:
    Håller med. Inte stämde det heller.
    Det verkar som om många som är anonyma är det enbart för att kunna vara elaka och försöka att såra andra som enda mål. Svagt och patetiskt tycker jag.

Själv fick jag en släng av anonymsleven igårkväll läste jag. Kan kommentera i separat inlägg om någon vill.

Please do. kära Flygkapten aka Schlajmo.
  • Anonym
    Minxx skrev 2013-04-21 14:14:35 följande:
    Verkar inte finnas någon hejd på vad folk kan få för sig att skriva på Internet. Är man anonym kan man passa på att vara hur elak man vill, för det får ju inga konsekvenser eller hur? Har man ett problem på arbetsplatsen får man fan ta det där, inte snacka skit om folk på ett Internetforum.

Damen i fråga verkar inte alltför klipsk heller. Vissa kanske ska hålla sig till att servera juice och peka ut nödutgångar.

Och sen det där med att dissa folks kroppsbilder alltså. Man kan bara gissa att de som skriver så inte själva skulle lägga upp bilder. Och att de har en god anledning till att inte göra det.
    Haha, väldigt bra skrivet även om du gör narr på mitt val av yrke.Kan inte sluta skratta...peka ut nödutgångar...haha. Du är rolig.

Kan du inte hålla med om att det är lite patetiskt att ha en sidfot som berättar att man är Flygkapten. Sååå jäkla pinsamt. .
  • Anonym
    MrsPenn skrev 2013-04-22 00:48:57 följande:
    Det är väl knappt ens WT-gaddningar? Hon ser ut som om hon ställt upp som ett testobjekt för någon som går tatueringslektioner, fast pengarna räckte bara till en eller två lektioner!
    Det är ganska wt öht att lägga upp sådana bilder på sig.
  • Anonym
    Natalija skrev 2013-04-22 07:45:08 följande:

två år gammal bild, men jag får skryta ändå haha!
    Tack... It´s a keeper...
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2013-04-22 08:09:18 följande:
    Du är en jävligt grann kvinna, Natalija....Skål

Du är med en grann kvinna antonia
  • Anonym
    Philipsson skrev 2013-04-22 10:25:52 följande:
    Snacka om läcker böna alltså. Jag skulle plocka fram ringen direkt! :)
    Ja precis... För man gifter sig med ett utseende.
  • Anonym
    Philipsson skrev 2013-04-22 10:34:29 följande:
    Jag vet att de flesta gifter sig mest av praktiska skäl men själv är jag alltjämt idealist/sinnesmänniska i mitt personliga framlevande. Ju mindre av resonemang, och mer av passion, desto bättre.

Det blir bra gumman.
  • Anonym
    justnextdoor skrev 2013-04-22 10:52:27 följande:
    Anonym, har du i uppdrag att se till att vi alla uttrycker oss rätt? Eller enl. dig korrekt? Eller är du bara folkilsk?

Ja.
  • Anonym
    justnextdoor skrev 2013-04-22 11:00:30 följande:
    Haha ja på allt? Du gör ett mycket bra jobb! Har du varit på bild själv i tråden?

Nej jag har självrespekt.
  • Anonym
    justnextdoor skrev 2013-04-22 11:02:16 följande:
    ...och det är att hänga här?
    Nej det har inget med min självrespekt att göra.
Svar på tråden Helkroppstråden