• Anonym

Helkroppstråden

Lussekatta skrev 2013-04-15 21:43:03 följande:

Dont touch it!!
    Lussekatta skrev 2013-04-15 21:43:03 följande:

Dont touch it!!
    Läckert !

• Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-17 08:00:26 följande:
    ........... och nu kommer jag tjata ännu mer Flört.
    Skicka upp lite mer bilder lotus... Längesen jag fick spara nåt av dig.
  • Anonym
    Amys skrev 2013-04-17 11:28:11 följande:

Tack..sparar
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-17 11:42:03 följande:

Sparad! Tack
  • Anonym
    lilletrille skrev 2013-04-17 12:00:34 följande:
    Snyggt! Förresten, jag tror att anonym är lite kär i dig.. ;)

Bara kroppen isf, från hakan och neråt, det är ju det enda som är intressant i såna här trådar
  • Anonym
    lilletrille skrev 2013-04-17 12:17:12 följande:
    Ja du vet, "helkroppstråden". Man blir ju inte jätteförvånad att det är fokus på just kroppen. Säga vad man vill om att visa upp sig. Vi är alla olika och tycker om olika saker, men när man blir så besatt av en annan människa att man sitter och sparar ner dennas kroppsbilder, då blir det mest bara sorgligt. Kanske läge att komma ut lite, prata med någon, göra nåt åt sin självkänsla, vidga sina vyer och acceptera att vi är olika? Både i utseende och personlighet.

Ja såklart, fokus är kroppen från hakan och ner. Inte personlighet, humor eller intelligens.

Tack för hobbyanalysen, men varför jobba på självkänslan när man kan hänga här?
  • Anonym
    lilletrille skrev 2013-04-17 12:37:20 följande:
    Varför? Därför att en människa med bra självkänsla har inga behov av att döma och klanka ner på andra. Du skulle förmodligen må bra av det, att sitta och spara ner andras bilder är inte ett friskt beteende. Just saying.

Vem dömer och klankar ner? Lika väl som du argumenterar för att det är ett ofriskt beteende att spara ner andras bilder skulle man kunna argumentera för att det är ett ofriskt beteende att lägga upp den typen av bilder, och att man borde komma ut lite, prata med någon, göra något åt sin självkänsla. Men det gör jag inte, för jag dömer ingen
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-04-17 12:48:13 följande:
    Får jag fråga av vilken anledning du sparar ?
    Är det just lotus du sparar ner allt du hittar på?
    Eller sparar du ner bilder på lättklädda kvinnor överhuvudtaget?
    Finns ju en hel del sidor att hämta bilder på då..

Eller är det FLkvinnor bara?

Och till vilket syfte? 
    Ja
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-04-17 12:48:13 följande:
    Får jag fråga av vilken anledning du sparar ?

Är det just lotus du sparar ner allt du hittar på?

Eller sparar du ner bilder på lättklädda kvinnor överhuvudtaget?

Finns ju en hel del sidor att hämta bilder på då..

Eller är det FLkvinnor bara?

Och till vilket syfte? 

Hen är förmodligen den som sparar ner alla bilder från grupperna och lägger upp på ett annat forum. Äkta amatörbilder med info om personerna på bilderna är jättepoppis på olika sajter.
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-04-17 12:54:19 följande:
    Du vet att det är ett lagbrott? OM någon anmäler det kan denne person få böter och i värsta fall fängelse.

För att kunna anmäla måste man kunna visa att ett brott begåtts. Till exempel hitta var bilderna lagts upp. Sedan måste man bevisa att det är ens egna bilder. Efter det bedömer polisen om de har tillräckligt för att försöka spåra vem som lagt upp bilderna. Med lite tur är det servrar i Sverige, annars blir det genast svårare. Och sen, om det ens kommer dit, så ska en åklagare göra en åtalsprövning. Om åklagaren har lite lite att göra så kanske hen bestämmer sig för att väcka åtal. Då blir bilderna en del av förundersökningen som bifogas domstolshandlingarna, som i sin tur vid dom blir offentlig handling och kan begäras ut av vem som helst.

Jadå, jag är fullt medveten om det. Tur att jag inte lagt upp några bilder, det kunde. blitt besvärligt annars.
Svar på tråden Helkroppstråden