• Anonym

Helkroppstråden

carlf skrev 2013-02-25 17:27:29 följande:

Men va fan, det finns inget vackrare än en kvinno kropp jö;) klart man ska berömma annars slutar de att visa upp sig för oss. Se på de länder som går med slöja, tror du de får beröm över hur vackra de är?

Tack, det var det jag var ute efter, ni berömmer endast för det ska fortsätta visa upp sig. Lägger inget i det vill man visa upp sig så skall man det, men också veta anledningen till att ni berömmer.
  • Anonym
    Ms L skrev 2013-02-25 17:32:16 följande:

Du var väl en riktig glädjedödare. Spelar det nån roll om de är 100% ärliga i sina omdömen? Det är ändå trevligt när nån har nåt snällt att säga om ens utseende . Jag är mycket medveten om att jag inte är perfekt men helt ärligt så har jag ingen strävan efter perfektion. 

Så, vill nån ge meg en komplimang tänker jag tacka så mycket och inte ifrågasätta! 

Se mitt svar ovan.
  • Anonym
    fortsätt paddla skrev 2013-02-25 17:35:04 följande:
    Jag är kvinna och behöver inte alls se fler kroppar... Har inget behov av att berömma allt.
    Ms L är vacker,och det är väldigt ärligt:)
    Jag håller med till 100% Jag har själv publicerat bilder här. Men när jag ser hur alla får samma beröm känns det meningslöst.
  • Anonym
    Nanime skrev 2013-03-02 13:09:10 följande:
    Lusse och lo! Sjukt fina ni är!!!!

Slänger in en träningsbild här också. Har liksom inga bättre på lager för tillfället Skrikandes
    Precis innan ett knäböj xD

Aj aj aj Nanime! Inte flexa bak knäna sådär om du vill bespara din kropp ifrån skador! Aldrig raka knän!
  • Anonym
    Anonym (lo) skrev 2013-03-05 08:15:05 följande:
    Yammy!! Ansök gärna till den slutna gruppen Flört

Ojj jag trodde det va en kvinnorygg först
  • Anonym
    Anonym (b) skrev 2013-03-06 10:22:08 följande:
    Hade gärna sett vad vänsterhanden håller på med ;)
    Ja men om du är "skeptisk" till bilden innan så kan google vara stor hjälp bara som ett tips. 
  • Anonym

hardcore boy skrev 2013-03-05 08:26:44 följande:
    ;) redan gjort men inget svar :(

Ja det är minst 45 i kö ,denna vecka
    Nästa vecka är det säkert 50 dom har lite olika varje vecka 
  • Anonym
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-07 09:53:41 följande:
    Varför är den slutna tråden så bra? får man ha mer naket? o man får inte vara anonym förstås...?

Det är egentligen en ganska tråkig grupp och består till största del av ca 10-15 medlemmar av över 100 st som använder bildtråden till att vara en chatt sinsemellan. Om du som ny kommer in och postar en bild kommer den att vara förpassad inom 10 min pga att dessa 10-15 gör att den försvinner i allt chattande. Av dessa 10-15 så är det  5-6 st som lägge upp nya bilder, några är väldigt glada i att visa sin kuk i närbild, gärna hur dom sprutar över ett handfat  t e x eller en closeup på sin fitta. Resten av dom kör med repriser på sina bilder dom visat 7 ggr tidigare.

Ni som strävar efter att få vara medlemar i gruppen, ni missar inget. Jag bara väntar på den dagen då någon kommer att komma med i gruppen och börja spara ner alla bilder som postats där och sedan lägger ut det på någon annan sida så att alla kommer åt bilderna. Men så långt tänker nog inte alla att det KAN ske.

Nej jag är inte medlem i tråden längre så ni admins i tråden behöver inte gnälla.

• Anonym

Tar mod till mig och outar min kropp för omvärldens domare. :) Fast så modigt är det ju inte som anonym förstås...
    195cm. 89kg.

Svar på tråden Helkroppstråden