• Anonym

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-02-22 13:09:53 följande:

Din nivå till att kalla mig som en labbråtta talar bara om att du själv inte har så mkt att bidra med. Jag ber inte om ursäkt för att jag säger vad jag tycker. ALDRIG !
    Ja, visst är det tråkigt med låg nivå och spydigheter? Vänligen tänk på det innan du postar hädanefter. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-22 13:28:38 följande:
    Ja, visst är det tråkigt med låg nivå och spydigheter? Vänligen tänk på det innan du postar hädanefter. 

Kan påpeka att jag är inte den ende som kommenterar anonymt här.
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2013-02-22 14:02:23 följande:
    ...eller för att den som postar sådana inlägg anonymt är en feg och patetisk liten gris som jag är väldigt intresserad av att få veta om den finns i vår medlemsgrupp....Obestämd

Nej finns inte i eran tråd. Men det finns andra trådar jag är medlem i där saker o ting diskuteras.
  • Anonym
    Mattias39 skrev 2013-02-22 14:03:11 följande:

Nej, men den enda som är otrevlig... Kräks
    Jag har ändå inte tänkt att vara vän med dig.
  • Anonym
    Mattias39 skrev 2013-02-22 15:20:18 följande:

Hm...vill NÅGON vara vän med dig överhuvudtaget?
    Äsch...orkar inte tramsa med en person som är helt anonym, orkar inte lägga energi på dig...

Fortsätt du med dina tråkiga intetsägande bilder istället Oroa dig inte för om jag har vänner eller inte.
  • Anonym
    Ms L skrev 2013-02-25 17:01:11 följande:
    Tack så mycktet  Solig  Man kan ju inte annat än att bli på strålande humör när ni är så rara!
    Dom säger likadant till alla oavsett hur dom ser ut, så jag vet ärligt talat inte hur mycket sanning det ligger i det de säger.
  • Anonym
    Mucko skrev 2013-02-25 17:07:14 följande:
    Jag skulle kunna göra vad som för att få känna på Ms L kropp
    Du skulle nog göra mycket för att öht få känna en kvinnas kropp.
  • Anonym
    fläta skrev 2013-02-25 17:11:19 följande:
    Det är väl inte så konstigt att man kan uppskatta fler än ett sorts utseende? 
    Absolut, men att ständigt säga ååå jaaaa vacker...gud va sexigt till alla förtar ju det hela lite. ALLA kan inte tycka så JÄMT.
  • Anonym
    mycketsaft skrev 2013-02-25 17:13:11 följande:
    varför är du kvar i den här tråden?
    För att jag kan. Fler frågor?
  • Anonym
    carlf skrev 2013-02-25 17:15:22 följande:

Kanske så att de som inte gillar håller tyst? Nu menar inte jag att jag inte gillar eftersom jag inte kommenterat någon idag, men orkar inte läsa bakåt. Men jag har spanat på mycket vackert här i denna tråden;)
    Det har jag med, men det känns väldigt falskt hur vissa över beröm över en kvinnokropp.
Svar på tråden Helkroppstråden