Inlägg från: Alltid Daph |Visa alla inlägg
  • Alltid Daph

Helkroppstråden

Anonym (Carlos) skrev 2012-12-20 19:40:55 följande:
    Tack för alla fina komplimanger. Som man är man inte van att få det, och jag måste säga att det är rätt kul. Bara för det så skickar jag en bild till...

Ojoj! Bara inte censuren snattar bort den. Mycket fin, klart män också vill ha komplimanger. =)
    Farau skrev 2012-12-20 19:22:16 följande:

Grymt proffsiga bilder, du är mycket vacker på 1:a o sensuell på 2:a . Mina bilder 'bleknade' lite i jämförelse ;)

Dina bilder är ju lika proffsiga. (tittat i ditt galleri förstås) Stilrena och snygga!
  • Alltid Daph
    Anonym skrev 2012-12-20 20:08:47 följande:
    Älskar höfterna!

Ja, de är breda efter ett par graviditeter. =) Inga jeans passar, men hey, klänning är kvinnligt!
  • Alltid Daph
    A82 skrev 2012-12-20 20:21:23 följande:
    Har funderat lite nu och enbart för att alla är så snälla mot varandra här inne vågar jag mej nog på en lite mer vågad bild än de innan.

så här kommer min modigaste bild.

Jättefin!!
  • Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 20:25:35 följande:
    WOW, det där är fanimej riktigt grant. Shit alltså...

Jaså du ÄR här ändå. Först tjat om bilder och sen ids du inte ens säga något om de som jag ansträngt mig med att lägga upp. Men visst är hennes bild grann. =)
  • Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-20 20:31:25 följande:
    Shit vad vacker du är!

Tack snälla! Blir så innerligt glad när en kvinna ger en komplimang. Av någon anledning händer det så sällan.  
  • Alltid Daph
    straight arrow skrev 2012-12-20 20:38:25 följande:
    Mycket klädsamt plagg, (vaddudetärförnågot), men det kräver sin kvinna att kunna bära upp det också!

Det är ett spetsband virat runt en vacker kropp tror jag. =)
  • Alltid Daph
    petsod skrev 2012-12-20 20:45:19 följande:
    Det är jag, Loveheart. Har tydligen förlorat min anonymitet pga för många lättklädda bilder hahaSkrattande.

Oj, kan man göra det? Men vad är det du har på dig? Är det ett spetsband?
  • Alltid Daph
    Max skrev 2012-12-20 20:54:11 följande:

Så där jag, nu har ni sett hur jag ser ut på stranden oxå Tungan ute
    Åh, nu fick man sommarlängtan!
  • Alltid Daph
    Reflec skrev 2012-12-20 21:04:07 följande:
    det är ändå lite tråkigt att det finns ca noll "diversity" här - de mer överviktiga kropparna får inga kommentarer medan slimmade tjejer med pigga boobies får dregelkommentarer. mycket tråkigt, bara konstaterar.
    Vad? Så har jag inte alls uppfattat det. Tycker det är ganska jämnt födelat med kommentarer. Många lite större har fått jättemycket komplimanger.
Svar på tråden Helkroppstråden