Inlägg från: Alltid Daph |Visa alla inlägg
  • Alltid Daph

Helkroppstråden

Putt B skrev 2012-12-20 11:15:15 följande:
    Blir en lång dag ;)

Åh, herregud vad posigt allt är. Där kommer jag verkligen få äta upp vad jag sagt om fåniga poser. Men jaja, bered er på hud.
  • Alltid Daph
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 13:21:26 följande:
    Tackar Glad, vilken gentleman du är.
    Jag blir nyfiken, men borde väl ha någon skam i kroppen när jag är på jobbet... Drömmer
  • Alltid Daph
    Putt B skrev 2012-12-20 13:30:46 följande:
    Absolut inte... skam ska man inte ha i kroppen..

Hur gick det med huden som skulle laddas upp ???
    Lugn, bara lugn. Jag ska snatta med mig en minnessticka från kontoret, föra över bilderna från gamla datorn till nya och lägga upp ett par trevliga foton. När jag kommer hem. vilket jag gör kl sex. Min man säger att jag inte får men han är på julfest med jobbet ikväll och har därmed förlorat sin vetorätt. Solig
  • Alltid Daph
    Putt B skrev 2012-12-20 13:36:55 följande:
    Nej inte hundstackarn.. HUDEN.. bilderna med mycket hud !!

Ingen kan jobba koncentrerat innan bilderna har nått forumet ;)
    Nu börjar jag spekulera i att gräva ner min hud. Men verkar besvärligt när det är tjäle i marken.

Jag vill också se omoraliska tråden. Kan någon oansvarig och snuskig länka?  
  • Alltid Daph
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 13:39:10 följande:
    Den fanns för 30 sekunder sen. Nyfiken som man är. Haha

Jag kommer bara tillbaka till forumet när jag klickar på tråden efter att ha sökt på Avsugningstrådenm (kan inte fatta att jag skriver det här precis när min chef går förbi. Tur att man har rygg och skärm mot väggen)
  • Alltid Daph

Måste uträtta ärenden nu och göra skäl för lönen, lägg inte upp några fina bilder medan jag är borta!

• Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-20 14:22:24 följande:

Fint! Men du lade upp den när jag var borta! Skrikandes
  • Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 14:34:27 följande:
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

Gymmet 1 - sv-pil -nr 2.JPG

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...

Dra på trissor! Anton in the flesh!
  • Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-20 14:39:50 följande:
    Haha, förlåt! Kan inte du lägga upp ditt eventuella schema här så att jag inte råkar göra samma misstag igen? :D

Mellan 17 och 18 är jag på väg hem från jobbet, då bör all aktivitet avstanna. Sen kan den blomma upp igen när jag är hemma (ensam för första gången på evigheter. Har till och med barnvakt hela natten!) med en ask Godiva-choklad och ett glas vitt. =)
  • Alltid Daph
    Pycke skrev 2012-12-20 15:00:53 följande:

Med dina bilden vill jag säga att detta är en kanontråd! Ni är riktigt vackra allihop!
    Fin lagom putig rumpa!
Svar på tråden Helkroppstråden