Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2012-12-21 09:40:43 följande:

Hahaha...Gissa om jag känner igen mig!! Och då har jag ändå inte åstadkommit FINA bilder som dina, utan endast tråk-bilder på toaletten här på jobbet. Det har varit ett jäkla trixande att stötta upp kameran osv för att ens få något att lägga upp.

Och så kommer du och påstår att dina fantastiska bilder som är så otroligt vackert arrangerade är tagna med självutlösare...?
    Har du någon som helst uppfattning om hur knäckande det är för mig...som inte lyckades lika bra??? Flört
    Mattias, som kvinna tycker jag nog att dina bilder har nåt som Daphs saknar...nämligen en manskropp.....

Tomte
  • Anonym (badsugen)

De där bilderna är innan är jag rädd. Opererade mig för sex månader sen. Men det ser fint  och tajt ut om man inte räds ärr. Vilket jag inte gör. Cool 
    Nu blev jag ännu mer nöjd med min egen tvåbarnsmage, jag har inga synpunkter på operationer men har fått kämpa med att banka in i skallen att sluta jämföra mej med barnlösa 25-åringar.
  • Anonym (badsugen)
    Alfred811 skrev 2012-12-21 10:53:06 följande:

Och allt för du TROR att de skulle vara mer attraktiva än du, det är dags att tänka om!
    Nej, där har du fel. Det är för att JAG tycker dom är mera attraktiva och har svårt att acceptera förändringar hos mej själv.
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:52:42 följande:

Detta går ju inte...1,5timme utan bild, i en bildtråd...Får lägga upp avataren i brist på annat...
    Ledsen Daph...den är inte nytagen och har alltså ingen luciaglitter att ta till...
    Jag tycker nog att det glittrar lite...Solig.eller så har jag socker i ögonen eftersom jag håller på och julbakar......

• Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2012-12-21 11:45:03 följande:

Ah...bjuder du hela tråden på nybakat? :)

Tänkte bara passa på att säga att jag nog sett din bild i början på tråden 8-10 ggr. Jag tycker det är en otroligt fin sommarbild på en väldigt vacker tjej!!!
    Längtar till sommaren...
    Tack! Ja det finns flera sorters nybakta kakor nu Kaffe,......och idag vänder det mot sommar o ljus igen, för idag är det vintersolståndet!   
  • Anonym (badsugen)
    L E O N skrev 2012-12-21 14:17:18 följande:
    Keep em coming......

Klart bevis på att det inte behöver vara helnaket för att vara sexigt....! 
  • Anonym (badsugen)

Jag får väl slänga in en bild till, bara för att jag fick lära mej ett nytt ord- "egorunka". Jag egorunkar lite extra med att säja att det här är en bild från fjolåret, där jag bara är 48.

• Anonym (badsugen)
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 18:42:36 följande:
    Eller hur? Hon är lyckligt lottad

Japp, jag har en skada som hindrar mej från rätt mkt så det är tur att generna är bra. Min första bild ligger på #240, sid 24 och det blir inga fler om inte maken hittar tråden och vill ta nya bilder.
  • Anonym (badsugen)
    thessa skrev 2012-12-21 21:27:08 följande:
    här kommer en bild till då

alla har ju lagt ut sommarbilder så. :)

Snygg tjej o snygg bikini!
    Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 21:29:52 följande:
    Och så känner jag att jag bör dra mitt strå till stacken..

Som sagt, helt ok, men som före detta lätt ätstörd och ortorektisk är detta inte godkänt enl mig själv.

Förresten, hur går det med budgivningen?
    Synd att jag är mitt uppe i husbygge, annars hade jag lätt varit intresserad. Förutsatt att gräsklipparen ingår och att den är självdrivande

Enligt oss andra MVG! 
  • Anonym (badsugen)

Haskel, man vill se mera av både dej och av huset?

Svar på tråden Helkroppstråden