Helkroppstråden
Vi är nöjda
Vi är nöjda
[quote=68031668][quote-nick]Anonym (Carlos) skrev 2012-12-20 19:40:55 följande:[/quote-nick]Tack för alla fina komplimanger. Som man är man inte van att få det, och jag måste säga att det är rätt kul. Bara för det så skickar jag en bild till...
Två centimeter från att bli raderad...du är hur snygg som helst!
[quote=68031813][quote-nick]Anonym (Enarmad bandit) skrev 2012-12-20 19:49:55 följande:[/quote-nick]Inget naket men i alla fall helkroppsbild och utan ytterkäder...Här la jag armen på axeln...[/
Du är väldigt klassiskt manlig, och dessutom min favoritfrisyr,ser det ut som. (sån man vill känna på)Hur tung är armen?
Måste den här roliga tråden dra igång 4 dagar före julafton, jag kan inte sluta titta. Höll på att säja som nån tjej ovan, att jag skulle byta sexuell läggning innan kvällen var slut, för alla snygga tjejer.. Tur att Max dök upp.
Tittat ikapp till frukost....det är roligt med variationen, kontrast mellan t.ex Daphs vackra arrangerade foton och Haskels vardagsgräsklippning i kalsonger o strumpor...(fast man ser allt hur snygg du är ändå Haskel, dessutom lik Johnny Depp) Tack Planta och Honkie för härliga muskler och Koffe för att jag blev ännu mer (bad)sugen. Petsod för snyggaste klänningen hittills.
Jag älskar också vackra sensuella bilder- med tvätt på golvet i bakgrunden. För att det är så det är.
Om jag får låna din snygga klyfta på nyår så kan jag ha urringat då.....